|
Logitech Media Server v7.7.1-Hvad gør jeg galt? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nyng32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2012 kl. 14:01 |
Har lige brug for noget hjælp.....har Squeezebox duet og Readynas Duo v2 kørende sammen som hidtil har fungeret fint men så hentede jeg Logitech Media Server v7.7.1 og så kunne det ikke køre uden at min pc var tændt. Hvad gik galt ?...har jeg glemt noget eller hvad er der lige sket for syntes jeg følger opskriften på Wiki men det køre ikke som før hvor PC sagtnes kunne være slukket.Håber på noget hjælp for har snart prøvet alt
![]() P.S Har søgt herinde op der var et svar på det men ikke noget indlæg om det Redigeret af nyng32 - 17-Marts-2012 kl. 14:05 |
|
APPLE SUCKS...........
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den eneste grund til at det ikke vil virke uden din pc er tændt er fordi LMS er blevet installeret på din pc og din Duet er koblet til den. Hvis du går ind på controlleren og vælger Musik->Skift bibliotek er der så to biblioteker at vælge imellem?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
nyng32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
SELVFØLGELIG
![]() ![]() |
|
APPLE SUCKS...........
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
Det var så lidt
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |