|
Logitech squeezeboks duet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2012 kl. 17:04 |
Hej.
Jeg har en logitech squeezeboks duet. Jeg har min musik liggende på en NAS server. Nu vil jeg så tilføje 5 nye album til mit bibliotek. Hvordan gør i det. Jeg har valgt at bruge indstillingen " søg efter nye filer" (tror jeg nok den hed). Det har indtil videre taget 2 timer og den kører endnu. Kan det passe at den skal tage så lang tid om at tilføje de 5 albums.? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer vel an på din NAS - hvor kraftig den er, og hvor stort dit musik bibliotek er.
Er du sikker på at du har sat den til at scanne efter "nyt eller ændret musik", og at du ikke har sat den til at lave en helt ny scanning ?. På min synology tager det langt under 1 min.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
Jeg har sat den til "nyt eller ændre musik".
Det er en synology jeg har. Mener den hedder 209+. Lige nu skriver den at den "gennemsøger musikbiblioteket igen...fjerner slettede filer." Jeg har vel omkring 500 albums vil jeg tro. |
|
![]() |
|
Den er stadig ikke færdig.
skriver stadig "gennemsøger musikbiblioteket igen...fjerner slettede filer! (486012 af 86). |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
Den fejl har jeg også haft.
Jeg slukkede nas og startede den op igen, og var der ingen problemer
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Jeg fik det til at virke da jeg valgte "ryd liste og scan efter nye". Så tog det ca 20 min.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |