|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
mdande ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Tak for svar SilverLine
![]() vh mdande
|
|
Sony BDP-S570 Harmony 1000+IR/RF Orbaudio mod2 5.1 speakers Xtreamer/Squeezebox duet |
|
![]() |
|
HenrikMadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2005 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hvis Touchen er konfigureret til at bruge en computer, som server vil den hente den seneste opdatering derfra. Så hvis du henter det seneste nightbuild, skulle problem med apple lossless blive løst. |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
HenrikMadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2005 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Yeps. |
|
![]() |
|
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() |
Hej. jeg har læst at man bare kan sæte en usb HD på en Logitech Squeezebox Touch?... http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=79321&PN=2&title=logitech-squeezebox-touch-sprgsml det er fordi jeg står og ovejer at købe en, og jeg har en masse musik blandt andet mp3 på en usb HD. så det jeg gerne vil vide er om man bage kan sette en usb HD på? sin Squeezebox Touch, også spille med lyd filler såsom mp3,
![]() Mvh, MMJ
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
mmj,75: Ja, du kan tilslutte en usb-harddisk til Touch'en og bruge Touch'ens indbyggede server til at indeksere og håndtere musikken. Der har dog været meldinger om problemer med forskellige diske, men jeg kender selv kun til én som har en Touch og dér virker det helt perfekt med en usb-disk.
|
|
![]() |
|
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() |
![]() det er ellers denne her jeg vil bruge til det, den behøves ikke en strømforsyning
![]() |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Den ser fin ud synes jeg - og plads til meget musik. Ved ikke, hvordan den skal være formateret for at det virker ordentlig med Touch'en, men det står sikkert i manualen eller på wiki'en. Se i øvrigt også denne side om usb-kompatibilitet til Touch'en.
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
jeg siger tusind tak for din hjælp Mvh,MMJ
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Jeg mener ikke at Touch'en kan bruge en usb-disk, hvor strømmen kommer igennem usb-stikket. Den skal være med ekstern strømforsyning.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Ok. men hvad ligger til grund for dette, hvis jeg må spørge?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |