|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Jeg kan dementere "skal være med ekstern strømforsyning" i ovenstående indlæg, da det eksempel jeg kender til er med en 2.5" Samsung HDD uden ekstern strømforsyning. Jeg skal dog ikke kunne sige om der generelt er færre problemer med eksterne diske med strømforsyning.
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Logitechs anbefalinger er at det er med en ekstern strømforsyning og det er fordi at nogle diske trækker mere strøm fra USB stikket end det er tilladt ved opstart. Og det kan Tocuh'en ikke levere. Men hvis disken overholder USB specs til punkt og prikke så er der ingen problemer.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() |
skide godt så, kan jeg lige nå at af afbestille den jeg har bestildt
![]() man får også meget når man bestiller en hdd med 3.5 end en 2.5 hdd?,,,,
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Jeg ville klart gå efter en 2.5" - mere støjsvag, mindre størrelse, mindre strømforbrug og man undvære en klodset strømforsyning - og hvis det så mod forventning ikke virker, så kan disken returneres indenfor 14 dage.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu kunne en 3,5" også godt være støjsvag. Men det er da nemmere med en 2,5" uden strømforsyning. Men ellers helt enig med Tipsen. Hvis det virker er det med en 2,5" uden strømforsyning så.....
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() |
ja det har du ja redt i
![]() Jeg kan dementere "skal være med ekstern strømforsyning" i ovenstående indlæg, da det eksempel jeg kender til er med en 2.5" Samsung HDD uden ekstern strømforsyning. Jeg skal dog ikke kunne sige om der generelt er færre problemer med eksterne diske med strømforsyning
men det sarev du jo selv her ikke?
som er det denne her jeg vil købe er her = http://www.storagereview.com/samsung_g2_portable_review_640gb
og det er jo en 2.5 Samung Hdd
|
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Så lige der er kommet liv i min gamle tråd igen. Har nu haft Touchen et stykke tid, er er rigtig glad for den :-) Den blive brugt hver eneste dag :-) Men, man finder hurtigt ud af, at streame fra sin computer eller en desideret NAS til Touchen er nummer 1. Det fungere meget bedre og stabilt og hurtigt. Så jeg brugte kun USBèn de første 14 dage, og siden har jeg streamet fra Computeren, uden nogen problemer. Nu står der en NAS på ønskesedlen :-)
Og nå ja, et lille hint. Jeg har fået lavet en ny strømforsygning til min Squeezebox Touch. Det kan anbefales for folk der går op i lyden. Den har hele tiden spillet godt, men med den nye strømforsygning blev det "virkeligt godt" :-)
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
![]() |
MMJ75: Ved ikke helt hvad du kommenterer ovenfor, men det jeg skriver er at jeg kun kender et eksempel på brug af Touch'en med en usb-harddisk og det virker uden problemer - og harddisken er så vidt jeg husker en Samsung-disk - om den er magen til den du linker til ved jeg dog ikke!
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Jeg har fået den lavet, af en bruger på hifi4all.dk
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
mandarinen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Hej SilverLine!
Overvejer at anskaffe min sådan en fætter her, og glæder mig over at se at du er glad for din, men hvis du har mulighed for det, vil jeg da meget gerne vide mere om hvad det er for en stømforsyning du har fået lavet, og hvorfor det er så meget bedre??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |