recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Squeezebox Touch spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Squeezebox Touch spørgsmål

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 09:13
Jeg kan dementere "skal være med ekstern strømforsyning" i ovenstående indlæg, da det eksempel jeg kender til er med en 2.5" Samsung HDD uden ekstern strømforsyning. Jeg skal dog ikke kunne sige om der generelt er færre problemer med eksterne diske med strømforsyning.
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 09:45
Logitechs anbefalinger er at det er med en ekstern strømforsyning og det er fordi at nogle diske trækker mere strøm fra USB stikket end det er tilladt ved opstart. Og det kan Tocuh'en ikke levere. Men hvis disken overholder USB specs til punkt og prikke så er der ingen problemer.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 11:08
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: V, Roskile
Point: 828
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af Kurt Poulsen Kurt Poulsen skrev:

Logitechs anbefalinger er at det er med en ekstern strømforsyning og det er fordi at nogle diske trækker mere strøm fra USB stikket end det er tilladt ved opstart. Og det kan Tocuh'en ikke levere. Men hvis disken overholder USB specs til punkt og prikke så er der ingen problemer.
skide godt så, kan jeg lige nå at af afbestille den jeg har bestildtLOL!.
man får også meget når man bestiller en hdd med 3.5 end en 2.5 hdd?,,,,
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 14:13
Jeg ville klart gå efter en 2.5" - mere støjsvag, mindre størrelse, mindre strømforbrug og man undvære en klodset strømforsyning - og hvis det så mod forventning ikke virker, så kan disken returneres indenfor 14 dage.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 14:46
Nu kunne en 3,5" også godt være støjsvag. Men det er da nemmere med en 2,5" uden strømforsyning. Men ellers helt enig med Tipsen. Hvis det virker er det med en 2,5" uden strømforsyning så.....
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Jeg ville klart gå efter en 2.5" - mere støjsvag, mindre størrelse, mindre strømforbrug og man undvære en klodset strømforsyning - og hvis det så mod forventning ikke virker, så kan disken returneres indenfor 14 dage.

ja det har du ja redt iSmile.
 Jeg kan dementere "skal være med ekstern strømforsyning" i ovenstående indlæg, da det eksempel jeg kender til er med en 2.5" Samsung HDD uden ekstern strømforsyning. Jeg skal dog ikke kunne sige om der generelt er færre problemer med eksterne diske med strømforsyning

men det  sarev du jo selv her ikke?
 som er det denne her jeg vil købe er her = http://www.storagereview.com/samsung_g2_portable_review_640gb

og det er jo en 2.5 Samung Hdd
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 713
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 17:01
Så lige der er kommet liv i min gamle tråd igen. Har nu haft Touchen et stykke tid, er er rigtig glad for den :-) Den blive brugt hver eneste dag :-) Men, man finder hurtigt ud af, at streame fra sin computer eller en desideret NAS til Touchen er nummer 1. Det fungere meget bedre og stabilt og hurtigt. Så jeg brugte kun USBèn de første 14 dage, og siden har jeg streamet fra Computeren, uden nogen problemer. Nu står der en NAS på ønskesedlen :-)

Og nå ja, et lille hint. Jeg har fået lavet en ny strømforsygning til min Squeezebox Touch. Det kan anbefales for folk der går op i lyden. Den har hele tiden spillet godt, men med den nye strømforsygning blev det "virkeligt godt" :-)
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 18:16
MMJ75: Ved ikke helt hvad du kommenterer ovenfor, men det jeg skriver er at jeg kun kender et eksempel på brug af Touch'en med en usb-harddisk og det virker uden problemer - og harddisken er så vidt jeg husker en Samsung-disk - om den er magen til den du linker til ved jeg dog ikke!
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af SilverLine SilverLine skrev:

Så lige der er kommet liv i min gamle tråd igen. Har nu haft Touchen et stykke tid, er er rigtig glad for den :-) Den blive brugt hver eneste dag :-) Men, man finder hurtigt ud af, at streame fra sin computer eller en desideret NAS til Touchen er nummer 1. Det fungere meget bedre og stabilt og hurtigt. Så jeg brugte kun USBèn de første 14 dage, og siden har jeg streamet fra Computeren, uden nogen problemer. Nu står der en NAS på ønskesedlen :-)

Og nå ja, et lille hint. Jeg har fået lavet en ny strømforsygning til min Squeezebox Touch. Det kan anbefales for folk der går op i lyden. Den har hele tiden spillet godt, men med den nye strømforsygning blev det "virkeligt godt" :-)
Hej igen Smile.HVAD MENER DU MED EN ny strømforsyning? HAR DU KØBT DEN ELLER SELV LAVET DEN?.
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 713
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2010 kl. 16:49
Jeg har fået den lavet, af en bruger på hifi4all.dk

DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
mandarinen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-November-2007
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2010 kl. 19:42
Hej SilverLine!

Overvejer at anskaffe min sådan en fætter her, og glæder mig over at se at du er glad for din, men hvis du har mulighed for det, vil jeg da meget gerne vide mere om hvad det er for en stømforsyning du har fået lavet, og hvorfor det er så meget bedre??
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu