|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
bhaagensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
Tak for tippet - det er godt nok en fin pris :) |
||
![]() |
||
Ariake ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2011 Sted: DNK Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Hej Folkens
Har overvejet meget at anskaffe sådan en Squeezbox Touch, men jeg har i sinde at have den stående inde ved anlægget, og fuldstændig droppe at have den sat til computeren, eller netværket. Jeg vil simpelthen kun have en hardisk sat til med alt mit musik. Hvordan vil i mene det vil fungere? regner ikke med at bruge remote eller noget, vil i tro det bliver en for træls løsning eller vil det fungere udemærket? Hilsen Martin.
|
||
Jeg har en Ugle!
|
||
![]() |
||
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
|
||
MVH
HPDahl |
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
Den skal bruge internet under opsætning, men derefter skulle den fint kunne køre solo. |
||
![]() |
||
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
|
|
||
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
||
![]() |
||
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
|
|
||
||
![]() |
||
Ariake ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2011 Sted: DNK Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Det der bekymre mig med hensyn til Squeezebox Touchen er at det var meningen jeg ville have den stående ved siden at forstærkeren og tvet, og at jeg så er nød til at tage selve enheden op i hænderne når jeg skal skifte musik.
Selvfølgelig er der en fjernbetjeningen med, men ville virkeligt ønske at touch modulet var portable og der så var en modtager eller noget dertil :)
|
||
Jeg har en Ugle!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
||
![]() |
||
![]() |
|
ah cool :) jo en nexus one ;)
hvordan fungere overblikket på telefonen? er det let og overskueligt. Det burde vel i teorien så også være muligt at styre det over en fremtidig tablet ?
|
||
Jeg har en Ugle!
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Du kan styre dine squeezebokse med infrarød fjernbetjening, wifi-fjernbetjening (controller), display (Touch), knapper (Radio/Boom), web-interface samt utallige applikationer til pc, mac, linux, smartphones etc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ahh fantastisk :p så skal jeg bare have mig en xoom :D
|
||
Jeg har en Ugle!
|
||
![]() |
||
Kineserfabrikken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Ved nærmere eftersyn kan det da egentlig godt være, at det er den - beklager den tilsyneladende manglende evne til at læse :-)
Imidlertid har jeg netop i dag i stedet erhvervet mig en 500GB WD-disk, men den kan Touchen så heller ikke finde. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg gør galt. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |