|
Logitech Touch? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 719 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2014 kl. 17:54 |
Nogen erfaringer med Logitech Touch?
Det er en af Logitechs multifjernbetjeninger, uden skærm - men med den feature man kan styre fx TV via sin smartphone. Det jeg er interesseret i er, om ens mobil sender data til fjernbetjeningen, som videresender data til fx TV. Nogen der har haft fingrene i den? |
|
Steen
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Touch modellen har skærm. men du kan få en Hub model som styres alene fra smartphone.
Men ellers kik på logitech smart control. her får du en remote med knapper samt mulighed for at bruge smartphone på samme tid |
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 719 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Det var faktisk også Smart Control jeg mente, jeg havde vist fået blandet noget sammen.
http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-smart-control?crid=60 Okay, så der er altså en Hub, der skal kobles til noget - og denne Hub styrer man så via sin smartphone? |
|
Steen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |