|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
flummer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 14-December-2008 kl. 18:42 |
||
Hej Alle
Jeg har i øjeblikket alt for mange fjernbetjeninger på sofabordet, og overvejer at købe en universal fjernbetjening der kan det hele, men jeg har et par spørgsmål til nogle af mine produkter, hvor jeg håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg har følgende:
Når man skal skifte mellem de forskrllige enheder på den normale fjernbetjening, skal man trykke på "Source" knappen mange gange. Med en logitech fjernbetjening, kan man da programmere den til at gå direkte til den korrekte "source" ved et enkelt tryk? Yamaha forstærker AX-492 Denne burde ikke være et problem ifølge Logitechs hjemmeside Apple TV Denne burde ikke være et problem ifølge Logitechs hjemmeside PS3 Hvad er det bedste at vælge af IR modtagere til denne, og er der nogle der har erfaringer med det? Motorola VIP1920 Settop Boks (Zaptor) Er der nogle som har erfaringer med at få denne til at virke med en universalfjernbetjening? Alle råd og vejledninger vil jeg sætte stor pris på. På forhånd tak. |
|||
Med venlig hilsen
Søren Flummer TV: Samsung LE40-M86BDX Afspiller: PS3 Ekstra: AppleTV |
|||
![]() |
|||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
||
prøv at lave et setup på Logitech´s hjemmeside
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=43122& KW=Benny+From
|
|||
![]() |
|||
riise_hansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
||
hej -- fandt du ud af dette? - jeg har et tilsvarende problem med sources...
|
|||
![]() |
|||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
||
Der findes forskellige metoder i Harmony opsætningen til at vælge Input. Samsung anvender typisk metode 3.
Det er der indtil flere her på sitet der har beskrevet. Fx her http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46946&get= last
Mine forældre har den nævnte settop boks og en 525'er, og det virker fint. |
|||
![]() |
|||
flummer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
||
Hej Vipmlo
Tak for tilbagemeldingen, det virker som om at det kan komme til at virke, så jeg tror jeg anskaffer mig en 885'er. |
|||
Med venlig hilsen
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så har jeg fået en harmony 885, og har fået næsten alt til at virke. Jeg har endnu ikke anskaffet mig en IR-dims til min PS3, så indtil videre bruger jeg min originale remote, men jeg har problemer med at få OK knappen til at fungere korrekt med min Zaptor boks.
Er der nogen som har fået OK knappen til at virke, og kan hjælpe. Da jeg ike har kunnet finde enheden hos logitech, har jeg oprettet den manuelt. Det har faktisk fungeret fint, på nær den ene funktion. Jeg har også prøvet at overføre indstillingerne direkte fra original fjernbetjeningen og til min 885'er. Det kunne være super hvis der er nogen der kunne hjælpe. |
|||
Med venlig hilsen
|||
![]() |
|||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
||
Du kan finde den ved at vælge en settop-boks (boks til kabel-/sattelit-tv)komponent, producent Motorola, model Zaptor
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |