recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Wireless Touchpad T650
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Wireless Touchpad T650

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Wireless Touchpad T650
    Sendt: 07-December-2012 kl. 22:28
Hej

Er der nogen der har prøvet den, er den noget værd?
Win8-gestik

Her er en præsentations video:

Redigeret af Dorf - 07-December-2012 kl. 22:34
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 10:59
Jeg prøvede den kort på Beep-messen i Bella Centret, og den virkede, efter min mening, rigtigt godt. Dog synes jeg prisen er noget høj... Unhappy

Redigeret af Zulu - 08-December-2012 kl. 11:00
Til top
dbugdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2009
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dbugdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 13:02
Købte en i går og legede kort med den på en Windows 8 pc - synes faktisk at det fungerer ret godt :)

Den skal bare sættes til og så skal man download en driver fra deres hjemmeside (følger ikke med på cd). Genstart og så er man kørende med 1,2,3 og 4 fingre "navigation".
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 14:33
Oprindeligt skrevet af dbugdk dbugdk skrev:

Købte en i går og legede kort med den på en Windows 8 pc - synes faktisk at det fungerer ret godt :)

Den skal bare sættes til og så skal man download en driver fra deres hjemmeside (følger ikke med på cd). Genstart og så er man kørende med 1,2,3 og 4 fingre "navigation".

Det lyder godt.
Hvilken butik var det, og havde de den frem så man kunne prøve den?
Til top
dbugdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2009
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dbugdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 16:15
Det var på nettet - så jeg købte den uden at have prøvet den først :)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4057
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2012 kl. 13:53
Har fået en på mit arbejde. Den er super. Og prisen taget i betrækning er den ikke dyr. Da en mousetrapper koster over 1000
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu