|
Logitech Wireless Touchpad T650 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2012 kl. 22:28 |
Hej
Er der nogen der har prøvet den, er den noget værd? Win7 gestik
Redigeret af Dorf - 07-December-2012 kl. 22:34 |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg prøvede den kort på Beep-messen i Bella Centret, og den virkede, efter min mening, rigtigt godt. Dog synes jeg prisen er noget høj...
![]() Redigeret af Zulu - 08-December-2012 kl. 11:00 |
|
![]() |
|
dbugdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2009 Status: Offline Point: 87 |
Købte en i går og legede kort med den på en Windows 8 pc - synes faktisk at det fungerer ret godt :)
Den skal bare sættes til og så skal man download en driver fra deres hjemmeside (følger ikke med på cd). Genstart og så er man kørende med 1,2,3 og 4 fingre "navigation". |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Det lyder godt.
Hvilken butik var det, og havde de den frem så man kunne prøve den? |
|
![]() |
|
dbugdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2009 Status: Offline Point: 87 |
Det var på nettet - så jeg købte den uden at have prøvet den først :)
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Har fået en på mit arbejde. Den er super. Og prisen taget i betrækning er den ikke dyr. Da en mousetrapper koster over 1000
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |