|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kseifert ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 21-Marts-2009 kl. 20:42 |
Hey,
Står og skal bruge et 2.1 setup til min computer til noget afspilning af film og musik. har kigget på http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_spe akers/devices/3712&cl=dk,da og http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_spe akers/devices/231&cl=dk,da. Kan simpelthen ikke finde ud af hvilke af disse 2 der egner sig bedst til det jeg nu engang skal bruge det til:-/ skal lige siges min computer ikke er et mediacenter og har standard onboard lydkort i den, ved ikke om den info hjælper så meget. Den ene har et THX stempel, det har den anden ikke. ved ikke hvor meget det THX stempel har at sige. På forhånd tak. Kasper |
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
Hvor meget skal det bruges til hhv film om musik??? For
hvis hovedvægten ligger på musik ville jeg klart finde et par gode aktive højtalere der spille langt bedre end de 2 sæt du har fundet det. MEN de vil ikke have samme bas som en rigtig sub, så hvis det er film du skal bruge det mest til vil en sub være at fortrække. |
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
![]() |
|
Kseifert ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Det er ikke rigtig det vilde det skal bruges til. de bliver kun slået til min computer som har et onboard 7.1 lydkort. har optimale højtalere til mit tv det her er udelukkende bare til computer brug når jeg ikke magter at have mit headset på :P hvad angår at høre musik og se film så er det nok 50/50.
|
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
Z2300 er til phone tilslutning der vil gøre z2300 istand til at spille end ligt kraftigere end cinema, men Cinema er usb tilslutning og vil kunne visse sangtekst + div på display og kan købes for 800kr i elgiganten engang imellem, samt det er en nyere model så den ville jeg nok vælge.
|
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |