broendumz0r skrev:
Hejsa.
Jeg regner med at købe det sætte snartest.
Jeg vil gerne vide hvordan jeg tilslutter det mit tv, syntes ikke jeg kan se at det har en coax digital input, så hvordan gør jeg det så? Skal tilsluttes min dvd afpiller, der er den optimale løsning vel et coax cabell?
Og nu når min computer har spdif, er det så den optimale måde at tilslutte det til den?
Tak for hjælpen på forhånd.
/Broendum
|
Der er 3 udgange på din Z5500, én analog og to digitale. Jeg har tilslutttet Z5500 og DVD med coax. Og selector med spdif.
I dit tilfælde kunne du evt. tilslutte din computer og Z5500 med spdif, og din DVD med coax. Lydkvaliteten vil være den samme om du tilslutter den med coax/spdif, begge er digitale.
Husk at du også kan købe en lille adapter, som kan skifte mellem coax/spdif hvis du skulle få behov for det.
En anden mulighed var at tilslutte den digitale udgang på dit TV til Z5500. På den måde for du sendt al lyd fra tv uanset kilde ud gennem Z5500. Men får at få den bedst mulige lyd kræver det, at du kobler dine enheder digitalt med TV'et fx med HDMI. På den måde kan du måske få digitalt hele vejen igennem.
Redigeret af AlexKBH - 31-Juli-2007 kl. 09:49