|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
method ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 08-Juni-2009 kl. 11:57 |
Hey! Jeg har tænkt på at købe http://www.hardcoreware.net/reviews/review-298-1.htm Men så vidt jeg kan se, har den kun mulighed for optisk og coax udgang. Dvs. jeg ikke kan bruge minijack fra min pc, og så sætte det hvide og røde stik ind bagi, som på en forstærker? Så hvis min pc skal kunne spille lyd igennem det Logitech, skal den have optisk eller coax udgang? |
|
![]() |
|
kims2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Nej, sættet har også minijack indgange, så du skal bare
have et minijak til minijack kabel fra computeren. |
|
![]() |
|
method ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
ok, vidste sgu ikke man kunne det. men det lyder som en rimelig ringe form for lyd så? |
|
![]() |
|
kims2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Nej, det er egentlig fint nok. Det er jo det samme som hvis
det havde haft phono indgang som du selv skriver, det er bare et andet stik. |
|
![]() |
|
![]() |
Ahh okay, så det røde og hvide stik til minijack, kaldes phono?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Nej det er 2 vidt forskellige kabler, normalt bebyttes et Lydkortkabel til af forbinde en PC til en Reciver/forstærker, men det du skal bruge er Minijack>Minijack, alternativ kan bruges et RCA kabel og 2 RCA Minijack adaptere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Nåå ja ja det har jeg fat i :) men ville bare lige høre om det andet stik så kaldes phono? altså minijack til rød/hvid stik. Noget helt andet... Er det her sæt fra Logitech noget ved, eller skal jeg se på noget andet??? Redigeret af method - 08-Juni-2009 kl. 19:49 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er som jeg skrev et Lydkortkabel. Minijack<>RCA. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, skulle lige forstå det rigtigt... Men er det noget ved det sæt her, i det hele taget, når det skal bruges i stuen til mit panasonic 42X10Y.. Redigeret af method - 08-Juni-2009 kl. 19:54 |
|
![]() |
|
![]() |
Det skulle være ganske rimeligt, der er flere på forummet der har erfaring med det. |
|
|
|
![]() |
|
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Til pengene vil jeg mene der ikke fås bedre film-surround - nok ikke engang brugt.
Om man så foretrækker et brugt stereosetup der gør det bedre især i musik er jo en smagssag.. Men som billig surround vil jeg gerne smide en anbefaling! Til musik er det dog ret middelmådigt, men kommer selvfølgelig an på hvad man er vant til :) Har i øvrigt selv haft et sæt.. |
|
![]() |
|
![]() |
Cool :) ... Hvordan ville det være sat op imod en Onkyo 607 surround receiver og en omgang billige surround højttalere. F.eks. harbosound eller et andet billigt sæt til omkring 3.000 kr. Ville det være bedre musik mæssigt? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |