|
Logo på DR 3 på MP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
encorez ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 07:33 |
Hej
Jeg har installeret danish icon package på mediaportal og fået logo på de fleste kanaler, men kan ikke få det til at virke på DR 3. I TV Server config, har jeg omdøbt kanalen til "DR 3". Hvis jeg editerer kanalen så hedder den også "DR3", men selv om jeg både har en DR 3.png og en DR3.png så kommer logoet ikke frem. Nogen forslag? Hvor ser jeg helt præcist hvilket filnavn MP forventer til et logo for en bestemt kanal? Jeg mener nemlig at der lå en anden kanal der hvor DR 3 ligger nu, på YouSee. Måske er det problemet. Men det må man vel kunne se et eller andet sted?
|
|
![]() |
|
encorez ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Typisk, efter at have kigget på det utallige gange, så finder man selv fejlen efter at have oprette et spørgsmål i et forum.
Jeg kom tilfældigt til at se at jeg have omdøbt kanalen til "DR 3 ", altså med et mellemrum til allersidst.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |