recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lollipop nu til moto g
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lollipop nu til moto g

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 09:31
Konen har en Moto G som er en fremragende telefon, men hun er meget skeptisk ift. en evt. opdatering, er der meget der ser anderledes ud? Eller kan hun hurtigt finde rundt, altså, virker det velkendt?

Jeg får tæsk hvis jeg opdaterer og hun ikke kan lide det ;-)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Konen har en Moto G som er en fremragende telefon, men hun er meget skeptisk ift. en evt. opdatering, er der meget der ser anderledes ud? Eller kan hun hurtigt finde rundt, altså, virker det velkendt?

Jeg får tæsk hvis jeg opdaterer og hun ikke kan lide det ;-)

altså det jeg har opdaget er at låseskærmen er blevet anderledes. Den skal swipes op for at låse op.
der er ikke gennemsigtigbaggrund i app-draweren længere. altså man ser ikke baggrunden mere

Og så kommer notifikationer anderledes  end før. nu står de midt på låseskærmen, og kan swipes til siden for at fjerne dem, eller dobbeltklikke for at åbne den.

jeg vil ikke tøve med en update, generelt ligner den meget godt den gamle


Redigeret af aerik - 11-Marts-2015 kl. 09:39
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 09:48
Tak, det prøver jeg at overtale hende til ;-)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 09:49
kan evt tage et par screenshots senere i dag, hvis der er noget bestemt hun/du ønsker at se forskellen på?
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

kan evt tage et par screenshots senere i dag, hvis der er noget bestemt hun/du ønsker at se forskellen på?
Det ville være super, måske af SMS-skæmen, opkald, men vel egentlig der hvor forskellen er størst? Måske skal jeg bare stikke hende et bundt blomster i stedet ;-)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 19:54
Er I tilfreds med opdateringen?

Jeg har ikke opdateret min endnu, men har set nogle videoer hvor den sammenlignes med 4.4.4, og her virker det som om telefonen nogle gange er langsommere bl. a. ved opstart og ved brug af nettet.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu