|
Lord of the Rings UHD til december |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 21:34 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Lydkilde
Bruger Oprettet: 18-September-2020 Sted: Kælder Biffen Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Os der venter på the ULTIMATE UHD Middle Earth collection venter så stadig til 2021
|
||
Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
|
||
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
først købte jeg serien på alm. dvd
Så købte jeg extended version på dvd Så købte jeg extended version på Blu-ray.... Jeg tror jeg stopper nu
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4616 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dolby Vision og Atmos bekræftet af Warner. Også at der er tale om 4K DI (ægte 4K). Hobbitten er ikke i HFR. Ikke overraskende, da UHD Blu-ray ikke understøtter 48fps, men de kunne måske have valgt at lave noget pseudo-60fps. Det har de ikke gjort.
Extended af LOTR er fordelt på to skiver. Der er ikke bonusmateriale på de her skiver. Der kommer i sommeren 2021 en samlerudgave.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Thomas46
Bruger Oprettet: 21-Februar-2018 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og om et par år skal den udgives i 8k
Redigeret af Thomas46 - 08-Oktober-2020 kl. 11:17 |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4616 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skal jo nok forsøge, men 35mm kan efter signende ikke helt slå an til 8K-scanning. Og Hobbitten-filmene er optaget digitalt i 5K.
|
||
|
||
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Helt generelt bliver overgangen til 8K mere udfordrende på indholdssiden. Der ligger ikke et lige så stort bagkatalog (som for 4K), der tigger om at blive genudgivet i 8K.
|
||
|
||
Lydkilde
Bruger Oprettet: 18-September-2020 Sted: Kælder Biffen Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
What Det er jo kun begyndelsen. Nu Først UHD, så Ultimate Collectors, så 5K (eller 8K om man vil), så Ultimate Collectors. Så VR. Først i dvd kvalitet, så i BD, forsæt selv rækken. Og så en Avatar lignende "be there yourself box" Der er MANGE udgivelser endnu før de er færdige |
||
Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ha ha. Jeg har gjort akkurat det samme og jeg stopper også 😁
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har forsøgt at se den første 4 gange nu og er faldet i søvn alle gange, så jeg er for længst stoppet
|
||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |