|
Lord of the Rings UHD til december |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
My precious
En skam, jeg næsten lige har genset trilogien
|
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
gensplejs
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er der nogen nyheder om 4k hobitten?
|
|||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det står i det første link i tråden 😉
|
|||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|||
gensplejs
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja lige bortset fra at man i lang tid har kunnet bestille lord of the rings i 4k (jeg har bestilt). Men hobitten i 4k kan jeg ikke finde hos en eneste dansk forhandler. Så derfor gentager jeg nu.
Er der nogen nyheder om 4k hobitten? |
|||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
mskp
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har bestilt hos Amazon UK. Men man skal jo nok skynde sig, hvis det skal nås før Brexit...
|
|||
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|||
JMH
Junior bruger Oprettet: 20-Oktober-2020 Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har også bestilt både Hobbiten og LoTR på Amazon UK, de er sendt så skulle komme i starten af næste uge. OT: Så håber jeg virkelig at der kommer en aftale, da jeg handler rigtig meget på amazon.co.uk, da jeg er ligeglad for danske undertekster. Vil helst bruge engelske til engelske film, hvis det er svært at høre hvad de snøvler/hvisker.
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sådan fungerer det trods alt ikke. Så længe du har bestilt før deres endelige exit, kan du ikke få en opkrævning.
|
|||
mskp
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg mente bare, at hvis andre ville gøre det samme så er denne måned måske sidste udkald :(
|
|||
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|||
JMH
Junior bruger Oprettet: 20-Oktober-2020 Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har prøvet at få bekræftet det du skriver, da jeg tænkte at pakker der kommer tik Danmark efter 1. januar vil blive behandlet lige som alle andre pakker fra lande uden for EU. Men jeg har kun kunne finde det her: Jeg ved at det er for virksomheder, men dette: "Der skal sendes tolddokumenter og elektroniske tolddata på forsendelser til Storbritannien fra og med den 23. december." Får mig til at tænke at det er hard brexit, så tolden ryger på alle pakker fra 1. januar medmindre der kommer en aftale. Så tilbage til emnet, så ville jeg ikke vente med at bestille, hvis jeg ville købe fra UK.
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis man køber film på iTunes, så er Disse to serier nu mulige, at få i 4K også.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
denmike
Bruger Oprettet: 14-November-2011 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg var også overrasket; men det ser ud til at det er rigtigt: https://skat.dk/skat.aspx?oid=1921154 "Til told-, moms- og punktafgiftsformål er det som led i udtrædelsesaftalen, dog fastsat at bevægelser af varer, der begynder inden Det Forenede Kongeriges udtrædelse af EU's toldunion, skal have tilladelse til at afslutte deres bevægelse under de EU-regler, der var på plads i begyndelsen af bevægelsen. Efter afslutningen af overgangsperioden vil EU-reglerne fortsat gælde for grænseoverskridende transaktioner, der startede før overgangsperioden med hensyn til momsrettigheder og forpligtelser for afgiftspligtige personer, såsom rapporteringsforpligtelser, betaling og tilbagebetaling af moms." Jeg læser det som om, at hvis varen er afsendt fra lager i UK inden 1.1.2021, men ikke er nået ind i EU inden 1.1.2021, så må den komme ind i EU uden ekstra moms/told/gebyrer. Men måske "bevægelser af varer"/"grænseoverskridende transaktioner" blot betyder, at man skal have trykket bestil og evt betalt inden 1.1.2021? Det kunne de godt have skrevet lidt mere tydeligt. |
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |