|
Lorte Verbatim DVD-R 16x skiver! |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Sendt: 09-Marts-2006 kl. 12:29 | |
Ja, det hjælper jo ikke DarkHelmet , men jeg bruger også Verbatim -R 8x og -16x, ganske vist printable, og har endnu ikke oplevet en fejlbrænding, det ser jo ud som om der kan være dårlige i omløb. |
||
MVH Frank Pedersen
|
||
jeppe jap
Ny bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Sendt: 11-Marts-2006 kl. 21:22 | |
Hej Jeg tror nu en firmware opdatering ville hjælpe. Du har kørt en DVD Indenftfier som siger, at den ikke kender revisionen. Står der ikke +R i din Indenfitfier, og du skrev at det var –R skriver. Jeg har ikke en Sony HDD-recordere men har prøvet med andre mærker. Du kan sikkert hente en firmware opdatering på Sonys hjemme side. Den brænder du over på en skive, som du lægger HDD-recorderen, og afspiller. Din maskine skulle nu i DVD Indenftifier gerne vise det rigtige revisions nummer af dine Verbatim skiver. Til din PC brænder kan du også hente en firmware opdatering, den kan du sikkert davnloade på enten PC producentens hjemmeside eller brænder fabrikantens hjemmeside. Installer firmware’en. Når det er gjort genstarter du maskinen. Efter genstart skrives nede i startlinjen ”ny hardware fundet” og din brander bliver installeret med den ny firmware. God fornøjelse. Man kan naturligvis ikke vide om det løser problemet, men det plejer ikke at blive dårlige, når firmware’en er opdateret. Med venlig hilsen Jeppe jap |
||
bulk
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
Sendt: 12-Marts-2006 kl. 06:55 | |
intressant.... takker for de gode links AndersPier, har nemlig lige fået mig en DVD/HD (pioneer530) og har kigget efter erfaringer med div medier. Da jeg skal bestille nogle - medier. Har fundet frem til det skal være TDK, har ellers kun gode erfaringer med VERBATIM på computeren. Men PIONEER anbefaler osse de der TDK, så disse her bliver der .. TDK DVD-R 16x : media code: TTH02
de skulle ovenikøbet være http://www.mediatoolbox.net/DVD-Guide.htm 1ST CLASS MEDIA Så det kan da ikke gå helt galt, da pioneer helt præcist anbefaler selvsamme mærke .
Nogle af jer som har brugt dem ?
|
||
Bent M
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
Sendt: 12-Marts-2006 kl. 08:58 | |
Hej.
Også jeg har haft problemer med den seneste stak Verbatim fullface printbare DVD -R 16X skiver, jeg har altid brugt Verbatim og egentlig aldrig haft problemer med dem før nu her til sidst! Jeg tilskriver det en dårlig sending og mener betemt ikke at Verbatim generelt er dårlige. Men de 50 skiver jeg havde købt forærede jeg så til min søn som gerne ville ha' dem og endnu ikke har meldt om problemer med dem!!! Jeg har ellers nye DVD brændere med det sidste i firmware.. Hvad skulle man så købe ? Jo jeg har på anbefaling Købt Taiyo Yuden ! Og har prøvebrændt nogle stykker af dem og helt uden problemer, men det skulle også være noget af det bedste, prisen var godt 550 kr i England incl transport for 100 stk, det kan nok gøres billigere, men hvis kvaliteten af disse skiver giver en lang levetid og bedre sikkerhed så pyt da |
||
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
||
nogames
Bruger Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
Sendt: 16-Marts-2006 kl. 08:30 | |
Jeg kan kun bekræfte deres fremragende kvalitet. Har nu brændt 200 stk. Verbatim DVD-R 16x AZO+ på henholdsvis en LG-brænder (8x) og Lite-On (16x). Ikke skrottet en eneste. Du har vel prøvet en firmware opgradering af din brænder Jeg kan kun bekræfte de andres gode oplevelser med Verbatim. Har dog ikke købt hos billigmedien.de men hos mediecentralen.com og har lige modtaget de næste 100 stk. Stadig ingen problemer 3 stk. inde i den pakke. |
||
DarkHelmet
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
Sendt: 16-Marts-2006 kl. 08:34 | |
Jeg har talt med Medion om min computer. Der findes ingen firmware update til den.. Så det kommer ud på det samme!
Mvh Dan |
||
nogames
Bruger Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
Sendt: 21-April-2006 kl. 14:49 | |
Hmmm, i mellem tiden har jeg anskaffet mig en Hitachi DV-161E DVD-optager og den er ikke så glad for mine Verbatim DVD-R 16x skiver. Der er små udfald i billede og lyd. Egentlig burde jeg jo nok skælde ud på Hitachi. Men det bekræfter nok blot de andres udsagn. Find ud af hvad der er bedst til din maskine. Imellem tiden har jeg ca. 300 skiver som nok skal ses på min billige DVD-afspiller Redigeret af nogames - 21-April-2006 kl. 14:49 |
||
Larsan
Junior bruger Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Sendt: 22-April-2006 kl. 22:27 | |
Det var faktiske de gode anmeldelser på dette site der fik mig til at bestille en stak Verbatim DVD -R 16x, hos billigmedien. Fik ved en fejl kun bestilt 25 styk istedet for 50 (samt 100 kasetter og andet sjovt), hvilket jeg dog er glad for idag, da jeg nok har haft ca. 30-35% fejlbrændinger. Tror ikke at det er lykkedes at brænde mere end en enkelt uden fejl ved x16. De sidste brændte jeg så ved x4, hvilket så skete uden fejl (har også haft nogle fejlbrændinger ved x8). Bruger NERO 6 og har en HL-DT-ST DVD+-RW GWA4164B i en ret ny Dell maskine (Nov-05). Har taget konsekvensen og købt 100 styk Tayio Yuden DVD-R x8 fra UK, da jeg endnu ikke har hørt en eneste negativ kommentar om dem. Selvomprisen er lidt højere end tilsvarende Verbatim skiver, så er det stadigt på niveau med en appelsin fra en grønthandler!! |
||
Med venlig hilsen
Larsan Pana PX70, Phillips 26PF7521D, Sony HDD HX720 |
||
DarkHelmet
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
Sendt: 23-April-2006 kl. 07:46 | |
Jeg købte også Verbatim efter at have læst mange der har skamrost dem til Sony S710. Først troede jeg det var min optager der var defekt, men det kan vi vidst godt mane til jorden efterhånden, og konkluderer at Verbatim åbenbart har lidt problemer med kvaliteten i øjeblikket. Jeg ved ikke hvilken skiver jeg skal køre med. Verbatim er jeg færdig med. Den sendning jeg fik opgav jeg mere eller mindre at få sendt tilbage til Billigmedien.dk da min nye brænder godt kan brænde på den. Men min Sony S710 og min bærbar brænder nægter dem. Dog bliver mange film fyldt med pixelfejl og lyd udfald på min billige DVD afspiller, men bliver afspillet perfekt på min Sony S710! Nu er forvirringen komplet! Tror sku bare at jeg bestiller en flok billge Datamart! Dem har jeg ALDRIG haft problemer med. De er bare desværre meget modtagelig overfor ridser. Ikke optimalt med to små børn der er begyndt at lære at sætte film på i DVD afspilleren!
|
||
lrev
Guld medlem Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
Sendt: 23-April-2006 kl. 08:08 | |
køber altid Verbatim,og har ALDRIG.....skriver..ALDRIG haft en eneste fejl.
|
||
DarkHelmet
Sendt: 23-April-2006 kl. 08:13 | |
Det synes jeg lyder godt. Verbatim har altid været kendt for at være gode, men det kunne godt tyde på at de har lidt problemer med kvaliteten for tiden.
|
||
kallek
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
Sendt: 23-April-2006 kl. 09:31 | |
SE også Sony 710 disk snavset så der må være noget med de der Verbatim. kallek |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |