|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
||
Findes der umiddelbart programmer der kan opdatere mit musik bibliotek til bedre kvalitet, for derefter at flytte det over i Itunes i den nye kvalitet? |
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
Nej, ikke så det bliver ordenligt. Det svarer lidt til man tager en alm. dvd, prøver at lave den om til 1080p og så afspiller den ved det... Dog er lyd ikke så let at håndterer ("opskalerer") som film/billeder! Problemet ligger ikke i itunes, for Apple LL er ganske glimrende! Det er selve musikfilen der er mindre god... ![]() Redigeret af Asklepios - 07-August-2009 kl. 17:27 |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
fcbayern ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2003 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||
Hej, jeg bryder lige ind her.
Jeg har fra "gammel tid" haft mine 200cd'er liggende inde som 192kb mp3'ere... ...men i den nye verden med helt anderledes plads-gb-priser...og ikke mindst nyere lyd system...så tænker jeg lidt over om ikke jeg skulle bruge noget tid på at smide det hele ind igen. Man kan vel lige så godt rippe det ind i Apple LossLess, når man er i gang. Jeg lytter til musikken på en Imac - iTunes med ret gode speaker + iPod + og så allermest streames det til xbox360 der står i stuen og er tilsluttet en Harmann Kardon AVR255 + 5XKEF + Velodyne sub. Giver det mening at rippe igen? Tak for svar! Forresten så tilgår min xbox360 min iMac med Nullrivers Connect360 - Det virker kanon og understøtter Apple LL Redigeret af fcbayern - 21-Oktober-2009 kl. 20:18 |
|||
Stue: Panasonic TX 55CX700E, Onkyo TX-SR607, AppleTV3, Xbox One, 5X Kef KHT5001, Velodyne Spl800i
Lytterum: ProJect Essential III (Med Grado Prestige 1), AMC XIA30, Acoustic Energy AE100 |
|||
![]() |
|||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
||
Det giver da helt klart mening - har selv rippet hele min samling igen til FLAC, og der er da kæmpe forskel i lydkvaliteten ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
gasjack ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2008 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
||
Tjah hvad med at prøve at rippe én cd du allerede har, og se om du kan høre forskel. Jeg har svært ved at høre forskel på 320 VBR og lossless, så det var da nok værd at prøve inden du bruger mange timer på at rippe igen. |
|||
Pana PX80 - Denon AVR 2106 - Troels Gravesen TJL fronter og center - HTPC baseret på D945GSEJT
|
|||
![]() |
|||
fcbayern ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2003 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||
Nå ja - det var da en idé ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |