|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
den koster ca 40£ hos play, og næsten 49£ hos dvd.co.uk + 5£ i porto. så man skal se sig godt for, og play har fri porto.
Redigeret af flemming larsen - 21-Oktober-2008 kl. 21:23 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|||
Hvor har du den så fra? |
||||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||||
![]() |
||||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
|||
Fra en ven i England som har fået boksen Edit: og har netop fået det bekræftet endnu engang, et andet sted fra Redigeret af multix - 21-Oktober-2008 kl. 21:46 |
||||
![]() |
||||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|||
Fedt. Så er det bare at bestille fra UK. Play.com har den til 40 pund inkl. forsendelse, men den er desværre ikke på lager. Hvilke forhandlere sender fra kanaløer, så der er risiko for told? |
||||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
og han har indtil videre kun taget fejl en gang, med shooter. hvor de bumser havde skret bagpå, at der var dk tekst på. men det var der ikke. ellers har det passet hvergang. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
du kan se her hvor de sender fra. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
|||
Er den låst til region b? jeg har nemlig en region a afspiller.
|
||||
![]() |
||||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|||
Den er desværre ikke regionsfri.
Taget fra amazon.co.uk " Davey says:
I can confirm this is NOT region free and will only play on region B players!!!!"
|
||||
![]() |
||||
Rechain ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
|||
Det jeg ikke kan forstå er at de udgiver LOST sæson 3+4, men ik sæson 1+2...jeg så den først del "sæson 1" og var virkelig underholdt. Da jeg så ventede på sæson 2, flyttede de den fra Kanal 4 til Kanal 5 ! ! ! Efter Blu-Ray er kommet, ville jeg vente...gider ik købe dem på alm. dvd. Hvorfor ska jeg så vente endnu længere, bare fordi firmaet ik kan finde ud af at udgive LOST 1+2 på Blu-Ray også! Få dog fingeren ud og sæt dem på markedet, inden I smider Lost 3+4 ud...det er sku da for åndsvagt...ligeså snart jeg køber DVD udgaverne, så smider de dem garanteret ud...det sku ik undrer mig...men stadig en fed serie...er bare så pist over det her...
/Rechain |
||||
![]() |
||||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|||
Jeg tror ikke de tidligere sæsoner kommer på bluray. Prøv at se HD-
udgivelser for andre tv-serier. Det er faktisk ret sjældent, at man går tilbage og genudgiver hele serien fra begyndelsen, interessen for de tidligere sæsoner er ganske enkelt for lille 3-4 år senere. Jeg har sæson 3 på bluray og det ser superfedt ud (Disney-farver), så det er ikke fordi jeg ikke forstår din frustration, men hvis det var mig ville jeg ikke gå og vente på blurayudgaven af de gamle |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
du har sæson 3, på BD. er der nogen danske tekster på den? |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|||
Grunden til at de nye sæsonner kommer først er at mange folk allerede har dem på DVD. Derved kan der være folk som vælger ikke at købe BD'en derfor endnu. Derfor udgiver de, de nye først således folk køber disse istedet for DVD. Med tiden som flere kommer på formatet kommer de tidligere også da et større parti dermed kan sælges |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |