|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() Sendt: 26-December-2010 kl. 13:18 |
Måske ikke helt det rette forum, min tror det er her der er størst chance for at få svar, så tilgiv mig.
![]() Nogen der ved præcis hvor mange AFSNIT der er i Lost? De sender maraton på 6"eren de kommende dage, og jeg vil gerne være sikker på at jeg får det hele med når jeg sætter rekorderen i gang. Så vidt jeg kan se er sidste afsnit de sender no 121. Er det sidste afsnit? |
|
Ning
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
Ja det er det.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Episode liste
Men du kan spare dig selv en masse tid og din recorder en masse plads ved kun at optage sæson 1 og 6, måske 2 også. Resten er crap .............. imo ![]() |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Så vidt jeg kan se sender de fra afsnit 104 til 121...
Jeg har skam set sæson 1 til 5. havde ønsket mig sæson 6 til jul, men desværre ![]() så timingen er jo fin nok ![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |