|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
|
![]() Det svinede godtnok også helt vildt da der skulle fræses riller i væggen, men pænt ser det jo ud og højttalerne hænger frit :) Dog bliver baghøjttalerne nok skiftet ud med nogle mindre engang når jeg finder nogen der passer ind. De er lige store nok, men spiller jo dejligt :)
|
||
![]() |
||
TommyBoy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Denmark Balleru Status: Offline Point: 722 |
![]() |
|
indfræsede ledninger mums !!
|
||
AE4000 Onkyo TX-SR608 BD390 SA Mantra 60 + Mantra 10AV 7:4
Lissau Truecolor ISF 100" fastramme Plano Film skal ses i biografen - derhjemme :-) |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Hej Losty.
Hvor har du købt træet til dit tv møbel henne? Det ligner ikke limtræ som man kan købe i byggemarkeder, men massive planker. Eller snyder billederne mig? |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
houbakrene ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2009 Status: Offline Point: 155 |
![]() |
|
![]() |
||
Dali Helicon MK2 5.1
NAD M25 Denon AVR-2808 Denon DVD-1800BD Sony VPL-HW10 Adeo 92" tab-tension René's HD-Bio |
||
![]() |
||
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
|
Korrekt. Det er det heller ikke. Min far er snedker, så han har haft mulighed for at skaffe det fine træ, og samtidig er det behandlet og skåret til med professionelle maskiner. Kan lige uploade nogle flere billedere, fordi det er super flot i virkeligheden.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
På det første billede kan man se wii-motionbar'en, og min IR extender så min Harmony virker. Er kommet til at købe for tykt stof :(
|
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Udovere lækkert anlæg, så er det super super flot indretning, virklig flot
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak tak ![]() Og ja, er faktisk enig med dig. Havde ikke lige tænkt over målene på baghøjttalerne da jeg købte dem, så fik også lidt af et chok da jeg så hvor store de rent faktisk var :) Har lige checket dit link, og bryder mig ikke ret meget om de der A´Diva højttalere. Vil stadigvæk gerne have nogle 'box' formet, og syntes specielt godt om B&W's CM serie, men dem kan man ikke hænge op til en væg
![]() |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Synd, at du ikke kan li de her A´Diva, de lyder faktisk super godt og så fylder de ingen ting.
|
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Hej Losty. Det er kanon flot. Hvilken træsorte er det?
|
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er ægte massiv afrikansk mahogni. Det kan ikke købes mere da det blev ulovligtgjort sidste år at fælde disse træer. Men du kan sikkert få noget der ligner, men husk at det koster spidsen af en jetjager :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |