recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Losty's stue anno 2010.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLosty's stue anno 2010.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af Random_Hero Random_Hero skrev:

Fede ting i både hjemmebio og stue! Lækker detalje med kabel til baghøjtalerne!
ClapClapClap
Rigtig flot og godt arbejde!

Clap
Tusind tak Embarrassed
Det svinede godtnok også helt vildt da der skulle fræses riller i væggen, men pænt ser det jo ud og højttalerne hænger frit :) Dog bliver baghøjttalerne nok skiftet ud med nogle mindre engang når jeg finder nogen der passer ind. De er lige store nok, men spiller jo dejligt :)
Til top
TommyBoy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Denmark Balleru
Point: 722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 13:08
indfræsede ledninger mums !!
AE4000 Onkyo TX-SR608 BD390 SA Mantra 60 + Mantra 10AV 7:4
Lissau Truecolor ISF 100" fastramme Plano
Film skal ses i biografen - derhjemme :-)
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 21:43
Hej Losty.

Hvor har du købt træet til dit tv møbel henne? Det ligner ikke limtræ som man kan købe i byggemarkeder, men massive planker. Eller snyder billederne mig?
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
houbakrene Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-November-2009
Point: 155
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Hej Losty.

Hvor har du købt træet til dit tv møbel henne? Det ligner ikke limtræ som man kan købe i byggemarkeder, men massive planker. Eller snyder billederne mig?
Godt spørgsmål! Jeg venter i spænding på svaret! Tongue
Dali Helicon MK2 5.1
NAD M25
Denon AVR-2808
Denon DVD-1800BD
Sony VPL-HW10
Adeo 92" tab-tension
René's HD-Bio
Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Hej Losty.

Korrekt. Det er det heller ikke. Min far er snedker, så han har haft mulighed for at skaffe det fine træ, og samtidig er det behandlet og skåret til med professionelle maskiner. Kan lige uploade nogle flere billedere, fordi det er super flot i virkeligheden.
Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 23:02
Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 23:05
På det første billede kan man se wii-motionbar'en, og min IR extender så min Harmony virker. Er kommet til at købe for tykt stof :(
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 23:16
Udovere lækkert anlæg, så er det super super flot indretning, virklig flot Thumbs Up dog synes jeg, at dine bag højtalere ikke passer ind, iforhold til resten. Der ville jeg nok ha fundet nogle, som passede bedre til indretningen. F.eks.  Anthony Gallo A`Diva i metal udgaven, eller helt i sort.
Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 23:23
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Udovere lækkert anlæg, så er det super super flot indretning, virklig flot Thumbs Up dog synes jeg, at dine bag højtalere ikke passer ind, iforhold til resten. Der ville jeg nok ha fundet nogle, som passede bedre til indretningen. F.eks.  Anthony Gallo A`Diva i metal udgaven, eller helt i sort.

Tak tak Embarrassed

Og ja, er faktisk enig med dig. Havde ikke lige tænkt over målene på baghøjttalerne da jeg købte dem, så fik også lidt af et chok da jeg så hvor store de rent faktisk var :)

Har lige checket dit link, og bryder mig ikke ret meget om de der A´Diva højttalere. Vil stadigvæk gerne have nogle 'box' formet, og syntes specielt godt om B&W's CM serie, men dem kan man ikke hænge op til en væg Dead Så skal man evt. fixe et beslag som den kan stå på, men tror det vil blive noget juks.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 23:28
Oprindeligt skrevet af Losty Losty skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Tak tak Embarrassed

Og ja, er faktisk enig med dig. Havde ikke lige tænkt over målene på baghøjttalerne da jeg købte dem, så fik også lidt af et chok da jeg så hvor store de rent faktisk var :)

Har lige checket dit link, og bryder mig ikke ret meget om de der A´Diva højttalere. Vil stadigvæk gerne have nogle 'box' formet, og syntes specielt godt om B&W's CM serie, men dem kan man ikke hænge op til en væg Dead Så skal man evt. fixe et beslag som den kan stå på, men tror det vil blive noget juks.

Synd, at du ikke kan li de her A´Diva, de lyder faktisk super godt og så fylder de ingen ting.  
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 10:36
Hej Losty. Det er kanon flot. Hvilken træsorte er det?
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 17:37
Det er ægte massiv afrikansk mahogni. Det kan ikke købes mere da det blev ulovligtgjort sidste år at fælde disse træer. Men du kan sikkert få noget der ligner, men husk at det koster spidsen af en jetjager :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu