|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
@ning: tv-bordet er koebt i megamoebler i Odense for en tusse. Det er dog ikke velegnet hvis man har smaa boern eller er et roddehoved da det er hoejglans sort
:) |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
NND: Tak for ideén med bagplade, havde jeg slet ikke tænkt på. m
Men ja, der er stadigvæk lidt kabelrod, men var lidt ivrig efter at få leget med mit nye tv:) Havde lige fået lidt over 19K tilbage i skat så tænkte at jeg nok hellere måtte købe det nu når jeg havde pengene :) Havde jo fandme kigget på fjernsyn siden januar, så det var lidt af en fornøjelse endelig at få et af de bedste tv op på væggen.. |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
hehe højglans sort er en dårlig opfindelse, hvis man tænker støv osv
![]() ![]() Er det glas det bord du har ? Hmm jeg har lige fået en ide til et projekt derhjemme.. inspireret af en løsning en anden bruger herfra havde lavet, og så af dette med kabelskjul.. hmm det skal jeg hjem og kigge på efter arbejdet.. jeg tror faktisk jeg har alle materialer til det liggende fra et tidligere projekt/indretningsløsning ![]() okay nice ![]() ![]() Hehe det med at kigge på tv længe kender jeg alt til, og ja det er bare dejligt når man så endelig får valgt et tv og får det op at stå derhjemme ![]() ![]() |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad syntes i, med eller uden frontstof på højttalerne? Kæresten syntes overraskende nok at det er pænest uden, dog er jeg selv i tvivl.
|
|
![]() |
|
Sidsel80 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Jeg synes det er frækt uden front på højtalere, men efter at have delt hjem med katte, ildere og nu en dreng på 2½ så er det bare ikke en mulighed.
Dog vil jeg sige, at med den asymetriske front, synes jeg at dine er frækkere med front... ![]() - Sidsel |
|
Panasonic TX-P50G20, Onkyo TX-SR 706, Sony BDP-S373, BenQ W1000+
B&W: DM683, XTC, PV1*2, DS3 & DM685 Film: Blu-Ray (Col2), DVD (Col1) |
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() |
Stof på...og måske lige stof foran anlægget
![]() |
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |