recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Losty’s stue (Update d. 23/7-09)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLosty’s stue (Update d. 23/7-09)

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2009 kl. 20:15
Tak for input. Har faktisk først nu set at min PC ødelægger symetrien af helhedsindtrykket. Må jeg lige få gjort noget ved :) Højttalerne er ikke mere end en lille uges tid gamle, så har ikke helt vænnet mig til størelsen endnu (gik fra nogle små kompakte yamaha højttalere).
Til top
Snavsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-November-2006
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 00:11

Hejsa Martin.

Jeg har lige studeret din hjemmebio her på recordere.dk, jeg kan se du har et set up med Focal Højtalere.

Hvordan har du det med dem. Er du tilfreds eller havde du gjort et andet valg i dag.

Vi skal til at bygge første sal på vores hus hvor der skal laves en Bio / Hobbyrum.

Jeg har selv kigget på Dali Mentor 6 setup… samt Focal’s serie 800.

Men kan ikke lige bestemme mig.

Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 18:47
Hejsa. Jeg kan ikke rigtig fortælle dig endnu om jeg er tilfreds eller ej, da de er ret nye og ikke spillet til. Og desuden kan min nuværende forstærker slet ikke trække dem når jeg bare spiller lidt højt. Men jeg gik fra et 5.1 system fra Yamaha som egentlig spillede okay, dog var det små kompakte højttalere, så selvfølgelig bare der var der en forskel. Havde også selv kigget på Mentor serien fra DALI, men valgte dem her pga. designet, og så at jeg kunne spare lidt på dem (købt via fælleskøb). Så kan slet ikke vente til at jeg får en ny receiver så de kan få den power de fortjener :)
Til top
Speednut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2008
Sted: Skive, Danmark
Point: 295
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2009 kl. 17:16
Wow, det ligner noget, der ligeså godt kunne være min stue. Det der er lige min stil i indretning

- Vi har begge Pioneer Plasma
- Vi har begge Focal højtalere
- Jeg har en Pioneer receiver (dog sidste års model), og du vil anskaffe dig en Pioneer receiver
- Du vil have en Velodyne sub..... og jeg bestiller sådan en i morgen, hvis alt går vel
- Ser ud til at vi begge kan lide, at have galleri billeder på væggen

Så vel ikke overraskende, at jeg giver stor ros til dit flotte setup

Er det den amerikanske Blu-ray af Bolt, du har kørende på Pioeen? Vil selv have fat i den, dog når den udkommer med DK tekst i Juni.

Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.

Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp
Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 16:44

Redigeret af Losty - 23-Juli-2009 kl. 16:46
Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 16:46

Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 16:47

Undskylder kabelrodet, men da vi alligevel skal have flyttet alt mit hifi orker jeg ik at gøre det pænt :)

En af grundende til at vi rykker rundt, er bla. pga af vinduerne. Som i nok kan se er jeg rimelig hårdt ramt af genskær på Pioneer'en. Så den skal ned i den anden ende af stuen så vi også kan se TV om dagen.

Redigeret af Losty - 23-Juli-2009 kl. 16:49
Til top
LarsKnudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 153
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2009 kl. 01:14
Det ser sq godt ud og de to største ændringer jeg vil foreslå er du allerede opmærksom på (nyt bord med plads til onkyo, og ny placering for at undgå genskin)

Er spændt på at se det hele færdigt, tror det bliver en herlig bio når alt er faldet på plads :)
Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2009 kl. 11:15

Glæder mig også til det hele er på plads. Har arbejdet som en hest hele den her mdr for at få råd til til meste her d. 1

Men nu har jeg ihvertfald alt udstyret (undtagen en ordentlig sub), så nu mangler jeg bare møblerne :)

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu