recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lovefilm.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlovefilm.dk

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 00:51
Jeg "handler" også hos lovefilm, og har netop returneret en film med fejl i.

Standen af deres film er dog generelt bedre end hvad man ser hos den typiske dvd udlejer. Her oplever jeg ofte film der ser ud som var de skuret over en fortovsflise.

Jeg er tilfreds med lovefilm, men så heller ikke mere. Jeg synes ofte de er lidt for sløve med at sende film. Når jeg returnerer mandag og de modtager filmene tirsdag, har jeg svært ved at forstå hvorfor de venter til onsdag med at sende de næste. 

Dog skal det siges at de ikke beklager sig over hvis man ikke har modtaget filmene, eller de ikke har modtaget de film man har returneret. Jeg har været ude for begge situationer en gang, og det er blot blevet accepteret. Det er bestemt rart at de ikke beklager sig over det. Man kunne frygte at de mistænkte én for blot at have beholdt dem.  

Redigeret af kaizer - 05-Marts-2010 kl. 00:52
Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2006
Point: 1025
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 13:45
Hej!

Jeg har været tilfreds Lovefilm og Digitarian kunde i efterhånden mange år og er meget tilfreds med kvaliteten af de film man får. Jeg tror kun at jeg har modtaget 3-4 film der har været for ridsede til at de kunne afspilles i denne periode - det kan man ikke klage over.
På denne måde kan jeg se 1 Blu-Ray om ugen for 99kr om måneden. Denne pris var deres startpris og de har ikke sat det op selvom nye kunder skal betale 119kr om måneden for samme abonnement! Clap
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Point: 1259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 17:45
Okay, lidt blandede erfaringer.
Hos os på biblioteket er det også børne filmene og Playstation spil det er værst med.
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 1134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2010 kl. 14:30
Har lige meldt mig ind, 4 bluray´s om måneden for 89 kr, synes jeg, er én skarp pris ! Det er jo halv pris af Block Buster og så blir de tilmed sendt til én....
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2008
Point: 506
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 20:59
6 ud af 6 stjerner til lovefilm.dk
Jeg har aldrig haft nogen som helst problemer med dem. Jeg har været medlem i 3-4 år.
Tror jeg en eller to gange har fået en ridset film. Den røg retur og de sendte mig en ny + en kompensationsfilm. Super god service
Til top
FairLight Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Oktober-2009
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 16:47
Hvis du fra Lovefilm får tilsendt en dvd eller en Blu-ray-skive, som du - uanset årsag - ikke kan afspille, fejlmeddeler du den hos Lovefilm via nettet og returnerer den. Straks efter fremsender Lovefilm et nyt eksemplar til dig. Jeg har været kunde i nogle måneder og har oplevet defekte skiver. I hvert eneste tilfælde har jeg - uden problemer - fået tilsendt en ny.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu