|
Lovefilm Streaming |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2012 kl. 22:48 |
Hej,
Jeg vil lige høre hvad folks erfaringer er ved LoveFilms streaming service? Jeg syntes det virker ufatteligt dårligt og langsomt, jeg sidder på en 20/20Mbit linie og jeg kan sagtens spille YouTube klip i 720p eller lign uden problemer. Downloade med over 2.2MByte/Sec. Og TDC hastighedstest viser da også NED:18-19Mbit/OP:15-16Mbit. Men LoveFilm skriver hver evig eneste gang at min forbindelse ikke er hurtig nok under 2mbit. 0,9mbit den ene gang og 1.6mbit den anden gang. Og den hakker når man spiller det. Min kammerat har tilsyneladende samme problem. Min maskine er en X201 i5 med W7 kører upåklageligt. Tilsluttet Cisco Aironet 1142N AP med 144Mbit. Så det er ikke det der fejler. Er der andre der oplever dette eller er det bare min kammerat og jeg der er så uheldige? Mvh Thomas
Redigeret af fiskerendk - 04-Februar-2012 kl. 22:59 |
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ingen problemer med det, jeg har kun 10mbit forbindelse fra yousee, kan endda streame direkte fra webbrowser i tver på nettet uden den hakker overhovedet. Mit tv er kablet med cat 6 fra tv til switch.
Så måske er det noget andet i vejen? Kører du trådløst? |
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Jeg kører trådløst men jeg er ret sikker på problemet ikke er der. For jeg streamer 1080p uden problemer fra min server af både til min PC og min LG HR570. Så problemet må ligge et andet sted end det trådløse. Men det virker bare mærkeligt at min kammerat har samme problem og hans setup er helt anderledes end mit.
Opdatering har lige prøvet at smide den i min 1GBit switch og den laver samme problem. Jeg har prøvet at sætte Hardware Acc. fra og til i Flash samt sætte Cache i flash op ingen forskel. Redigeret af fiskerendk - 04-Februar-2012 kl. 23:46 |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Jeg har nøjagtigt samme problem på min Stationære PC. TDC testen siger 5,8mbit hos mig. Jeg har fejlsøgt sammen med lovefilm, uden at finde en løsning. Men benytter jeg min bærbare Dell E6420 så kører det fint. Det er med kabel på samme switch. Det er lidt besynderligt, for min PC har flere "muller" end min bærbare. Men det må være noget i netkortet der driller. Jeg har opgivet at få det til at virke og nøjes med den bærbare. J |
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Du har prøvet at sætte kabelforbindelse på? Hvis det ikke virker, kan det så være firewall indstillinger?? |
|
![]() |
|
Jeg har forsøgt at smide netkabel i og det bliver bedre. prøvede igår med samme resultat 0,6mbit. Jeg har tjekket alt om omkring min Enterprise firewall server (ISA Server). Og der er intet der tyder på den skulle gører noget ved RTMP streams. Og har tilladt det, samt tilladt alt.
Min kammerat som bor i samme ejendom har samme problem. Så jeg har på fornemmelsen at problemet stammer fra det boligNet vi har. Bare sjovt det kun er på RTMP streams.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |