recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lovgivning for antenneanlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLovgivning for antenneanlæg

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2011 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af thxtex thxtex skrev:

Hej

Jeg sidder i bestyrelsen i en Antenneforening. I vores aftale med en udbyder står at kanalerne skal sendes omgående, uden afbrydelser, ændringer eller tilføjelser. De skal distribueres i deres helhed.
Det kan jo være at din leverandør har en anden aftale med udbyderen.

- Kunne godt forestille mig, at de kanaler der ville være tilladt at modificere for alle foreninger, ku være kanaler som viser voksent indhold, såsom playboy channel og hvad de ellers hedder, at man sætter en form for kode spærring på som kun personen regningen bliver sendt til kan få udleveret så børn ikke kan få adgang til det ;) - den slags ser man jo visse steder.

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

eller fra f.eks. DVB-S til analog som vores antenneforening gør det :)

Du får vel forhåbentligt også kanalerne Digitalt. Must Carry kanalerne skal i hvertfald leveres Digitalt.

DR1, DR HD, Ramasjang, DR2, TV2 og de der fås digitalt. (DR HD og Ramasjang f.eks. er KUN digitalt)
Men vores kanaler som TV3, 3+, 3Puls, Discovery kanalerne, Eurosport osv. er KUN analog :(

Det lidt trist man ikke kan få det hele digitalt, istedet for at skulle skifte frem og tilbage mellem analog og digitalt for at ku se div. kanaler :s
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu