recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lovlig ripping af DVD'er
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lovlig ripping af DVD'er

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 15:03
Oprindeligt skrevet af jakobbirk jakobbirk skrev:

Sidste trin når jeg gider er at få flyttet itunes til min whs2011 istedet for min almindelige workstation pc. Der er lige hele "itunes skal køre på et logged in account" halløjet som kræver lidt nørkleri.
kig på ihomeserver har brugt den kort tid selv.. gik væk fra den, men det var mest fordi at den lavede netværksfejl på min WHS (dog version 1)
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 09:46
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Mig bekendt kan AnyDVD ikke rippe noget som helst. Det kan fjerne regionskode, kopibeskyttelse, uønskede menuer, undertekster, lydspor m.v. Selve ripningen foregår i et andet program, f.eks. i DVDShrink, Nero Recode, CloneCD eller CloneDVD, eller allernemmest ved drag and drop.
Men ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Flemming

Så må i have mig undskyldt. Taler vi om to forskellige programmer? Min version hedder AnyDVD, ikke AnyDVD Ripper. Min version har dog et par år på bagen og kan kun de ting jeg har nævnt ovenfor.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 09:51
AnyDVD Ripper er blot navnet på det vinduet der popper frem når man vælger at rippe sin skive fra menuen. Det er alt sammen en del af AnyDVD. Som du kan se, så kan man rent faktisk vælge at beholde kopibeskyttelsen under ripningen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu