|
Lovlig ripping af DVD'er |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
|
Så må i have mig undskyldt. Taler vi om to forskellige programmer? Min version hedder AnyDVD, ikke AnyDVD Ripper. Min version har dog et par år på bagen og kan kun de ting jeg har nævnt ovenfor.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
AnyDVD Ripper er blot navnet på det vinduet der popper frem når man vælger at rippe sin skive fra menuen. Det er alt sammen en del af AnyDVD. Som du kan se, så kan man rent faktisk vælge at beholde kopibeskyttelsen under ripningen.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |