|
low budget upgrade. (SUB) |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja der er mange muligheder for og tilføje lidt nyt liv, har også luret lidt på en buttkicker. De ser nu også ud til og bringe lidt ekstre ind i film oplevelsen :)
Tak ind til videre folkens, høre gerne fra flere vis man skulle ha noget og byde ind med. |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Buttkicker er der mange som ikke bryder sig om, eller også kun syntes er sjovt i starten. Jeg har dog stadig min og syntes det er fedt. Tror der er mange som skruer den for højt op, og så bliver den belastende i længden. Jeg har justeret den så man kun lige mærker den i de aller vildeste action scener.
|
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
Mange tak for info mester, overvejer stadig om det skal være 2 stk Surround plus en sub mere. eller en buttkicker. det bliver nok en af de to løsninger jeg vælger for der sker lidt nyt.
|
|
![]() |
|
Nå guys, har nu prøvet med en SE 175 mere. og synes ikke det hjalp meget.. Er nu kommet frem til jeg vil ha en sub, men en helt anden model.
Tror jeg skal op i noget med en større enhed en den lille 8" der sidder i en SE 175, nogle gode forslag til hvad man skal kigge efter ? bang for the buck ? budget max 7-8k (Gerne med fornuftig WAF) da det jo skal stå i stuen. Man kan se mit setup her : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138594&title=min-lille-stuebio PFH mange tak.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Denne (er godtnok også en 8")
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=137358&title=ssunfire-hrs8-high-end-subwoofer-piano-sort Eller denne: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138246&title=s-dynaudio-sub-500 Klaus |
|
![]() |
|
Tak mester har dog luret på dem tidligere i dag, ikke at jeg har forstand på det. Men synes jeg har læst mig til at en 8" nok bliver for lille til og fylde en stue på 51kvm med ok lyd ? Læser lige lidt mere op på den SUB500 der :)
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Hvis du er lidt til "gørdetselv" så prøv at se på den sub som Strecker lige har erhvervet sig :-) den passer vist lige med budgettet hvis du laver kabinet selv.
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Ser nu meget fede ud, men det er nok og stramme den at jeg går i gang med sårn et projekt :P
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Sunfiren er et bæst af sin størrelse, men til 51m2 tror jeg at den vil tabe lidt af pusten. I forhold til din nuværende vil den være et skridt fremad. Men Dynaudio'en er noget helt andet - jeg overvejer stadig at købe den til min 35m2 stue, ikke mindst fordi Dynaudio lydfilosofien er kontrolleret bas og så er den i sort finer som mine fronter og center. Men spørgsmålet er også, hvad mangler du (og søger du)? Stram og kontrolleret dybbas, eller højtråbende og buldrende bas? Klaus |
|
![]() |
|
Helt klart Stram og kontrolleret dybbas.
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Hej Danni.
På hifi4all ksb er der sat en MX 250 til salg... Den vil klart være en kanon opgradering, køn, nej, men du får tons af fed bas! 2x12"! |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
51m2 er en stor mundfuld for alle subwoofere. Eksempelvis er en THX Ultra2 subwoofer, kun godkendt til at spille 84m3 op, det svarer ca. til 35m2 ved almindelig lofthøjde. Så du må nok indstille dig på at du skal ha' mere end to subs.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |