|
low budget upgrade. (SUB) |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe nej kigger dog heller ikke kun på prisen :P Synes faktisk det er lidt af jungel og finde rundt i, bliver næsten mere forvirret nu mere jeg prøver og læse og tjekke op på diverse subs på nettet.. Havde du ikke boet helt oppe i Aalborg ville jeg nok ha slået et smut forbi til en kigger/lytter på den sunfire hrs-8 du har stående.
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Du må ud og høre nogle :)
Der findes rigtigt mange gode subs men problem er at de koster eller så kan man ikke få dem i Dk Som fx Jl audio Fathom eller Rythmik men igen de koster ;) og fylder. Den nye Monitor audio gx 15 er også en god sub
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
Ja så meget skal jeg slet ikke op og bruge, det jeg prøver på er og finde "bang for the buck" til max en 7-8k
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Håber du finder en der passer
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Kig lidt nærmere på EarthQuake.
SLAPS systemet gør at de kan levere et seriøst tryk og gå kælder dybt trods deres "små" kabinetter. Deres minime P12 går ned til 18hz.... Har selv haft 2 stk stående og de gjorde det fandme godt..!! |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Strecker, af ren nysgerrighed, hvorfor skiftede du? - og til hvad?
Kan se i din biottråd du er gået over i deres supernova serie ![]() Redigeret af Steve Jones - 28-Februar-2015 kl. 22:28 |
|
![]() |
|
Den kigger jeg da lige på takker :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jep, jeg opgraderede til topserien. Supernova'erne er bygget op på samme måde som minime, men bare med mere af det hele.. Så hvis man er glad for minime modellerne, så vil man ELSKE supernova udgaven ![]() |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Jeg overvejer deres Cinema Grande effektforstærker. Den skulle eftersigende være et bæst!
Deres Minime fik også en fin anmeldelse på Nerds - hvorimod Velodyne, som havde deres storhedstid på denne side med diverse "anmeldelser", fik en noget mere lunken.. så det er godt at høre Nerds er inde på noget af det rigtige. |
|
![]() |
|
Ja det er noget af en kleppert den effekt..!!!!
Har haft både Velodyne og SVS hjemme til test da jeg skulle købe subs, og de kunne sgu ik levere det samme som EarthQuake, selvom vi snakker subs til 13 og 14.000,- |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Er det Minime P12 du referere til her? Jeg skal nemlig til at købe sub inden for de nærmeste par måneder og har kig på enten SUB1x12 fra XTZ eller Earthquake Minime P10 el. P12...
Redigeret af Schulz - 02-Marts-2015 kl. 08:01 |
|
![]() |
|
jep det er minime p12 jeg snakker om..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |