|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() Sendt: 27-April-2007 kl. 19:38 |
Jeg er ved at flytte min tower-kabinet PC om til et desktop-kabinet, men skal udskifte mit grafikkort til et low-profile, for at få plads.
Kan I anbefale et low-profile grafikkort i den billigere ende. PC'en skal bruges som HTPC (film og musik), ikke til spil eller andre grafikkrævende opgaver. EDIT: Var lidt for hurtig ovenfor. Porte til grafikkort m.v. ligger ned på det nye kabinet. Så det er vel en PCI-E riser jeg skal bruge, ikk. Er der noget man skal være opmærksom på her? Synes jeg kan regne ud, at mit grafikkort kommer til at vende på hovedet, hvis den skal passe ind i porten. Kan man gøre noget ved det? Sorry, for mine "dumme" spørgsmål, men det er første gang.. I ved ![]() Redigeret af Skalle06 - 27-April-2007 kl. 20:02 |
|
![]() |
|
fcbayern ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2003 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Hvad med dette:
Jeg har dette fra Sapphire og der følger low-profile "beslag" med... Redigeret af fcbayern - 30-April-2007 kl. 16:23 |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Et kort tæt på var dette. ( ASUS EAX1600PRO/I) Det har HDMI udgang og understøtter HDCP. Lowprofile kort omkring 800
getmore |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Med hensyn til et riser kort kan man få nogle meget gode billeder af måden det ser ud på og anbringes på. Der findes nogle der kun har PCI-E slot og ikke PCI slots hvis det er hvad du skal bruge.
At grafikkortet vender på hovedet betyder ikke noget, det er normalt? Hvis det er det du mener (komponet side og blæser nedad?) Thermaltake |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |