|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
YogaJonas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 20-Januar-2009 kl. 23:35 |
Hej alle, har lige oprettet mig herinde, så håbet at i
vil bære over med mig hvis jeg skriver den her besked det forkerte sted. Jeg står og skal til at anskaffe mig en ny plade spiller til mit audiopro anlæg/stereo one) og jeg er kommet lidt i tvivl om jeg skal have en med forforstærkere eller hvordan???? Jeg har 2 forskellige fra project i tankerne: "Debut III" og "1 Xpression" de virker med den smule jeg ved om det som gode førstegangs køb, er det rigtigt??? ER der noget der forhinder det i at virke sammen med mit anlæg??? Noget jeg skal være specielt opmærksom på??? Håber meget i kan Hjælpe og på forhånd tak Mvh Jonas p.s. Er forreste studerende og har lige fået fingrene i en pladesamling, men som for alle andre studerende er mest for pengene altid vigtigt, så hvis i kender nogle gode prisrigtige afspiller er jeg meget åben for forslag! |
|
![]() |
|
sund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
http://www.rega.dk/produkter.html En Rega p2 med en Bias eller en Elys, koster det samme som 1 Xpression, og er en langt mere gennemført konstruktion. Jeg har arbejdet meget med begge producenternes produkter og der er stor forskel i kvaliteten og gennemarbejdningen af den enkelte konstruktion, som i alle tilfælde falder ud til Regas fordel. Dette selvfølgeligt set ud fra en faglig vinkel, men det skader jo ikke at Rega'en spiller usædvanlig godt til pengene, især med de nye pu'er er der virkelig meget lyd til prisen. Redigeret af sund - 21-Januar-2009 kl. 01:06 |
|
mvh sund,I'm only in it for the music
|
|
![]() |
|
YogaJonas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
OKey det lyder da meget spænende og prisen er jo også
god :) Er der nogen steder i købehavn hvor man kan prøve og høre dem og selvfølgelig også købe dem?? Skal der købes pu til som tilbehør eller er de med? Og er der en forforstærker indbygget? eller skal jeg skaffe det fra et andet firma? Så så vidt jeg kan se bliver prisen vel omkring 3000- 3500 hvis jeg skal købe en pu med er det korrekt forstået? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |