recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lærred der kommer op af gulvet - kan man det ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lærred der kommer op af gulvet - kan man det ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dovenlas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dovenlas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lærred der kommer op af gulvet - kan man det ?
    Sendt: 25-April-2012 kl. 10:21
Hej Forum

Jeg har en kollega som skal til at indrette en bio i stuen, og har en krybekælder.

Så var det jeg tænkte, kan man få lærrede som kommer op af gulvet ? jeg forventer at det er noget a la en sakselift.

Vi er ude i 100 tommer størrelsen.

Edit: Måske kunne man købe et transportablet lærred og modificere det til at være elektrisk ?

Nogen der har erfaringer ?

Mvh
D

Redigeret af Dovenlas - 25-April-2012 kl. 10:54
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 12:08
Prøv at skrive i Google:

Electric Projection Screens - Floor Rising

Der kommer en masse hits, jeg har ikke lige fundet nogen som kan indbygges ( nedsænkes ) i gulvet, men prøv at lede det kan være du finder noget eller får en ide
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dovenlas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 13:37
Dav igen, 

ahhh man skal jo baree søge på det rigtige....Elite laver nogle i en kasse, og man jo så bare kan sætte den i ny kasse, bygget ned i gulvet..

/D
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 16:28
Jeg så godt den du linker til, men hvis du bygger den ned i gulvet så kan fjernbetjeningen ikke se det infrarøde øje og så kan du jo ikke køre lærredet op.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Jeg så godt den du linker til, men hvis du bygger den ned i gulvet så kan fjernbetjeningen ikke se det infrarøde øje og så kan du jo ikke køre lærredet op.

IR-extenderWink
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dovenlas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 16:51
Og den har RF også :)
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 17:09

Under alle omstændigheder vil man i praksis lave sådan en løsning sådan at den kører op når projektoren tændes.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu