|
Lærred der kommer op af gulvet - kan man det ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2012 kl. 10:21 |
Hej Forum
Jeg har en kollega som skal til at indrette en bio i stuen, og har en krybekælder. Så var det jeg tænkte, kan man få lærrede som kommer op af gulvet ? jeg forventer at det er noget a la en sakselift. Vi er ude i 100 tommer størrelsen. Edit: Måske kunne man købe et transportablet lærred og modificere det til at være elektrisk ? Nogen der har erfaringer ? Mvh D
Redigeret af Dovenlas - 25-April-2012 kl. 10:54 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at skrive i Google:
Electric Projection Screens - Floor Rising Der kommer en masse hits, jeg har ikke lige fundet nogen som kan indbygges ( nedsænkes ) i gulvet, men prøv at lede det kan være du finder noget eller får en ide
|
|
![]() |
|
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Dav igen,
ahhh man skal jo baree søge på det rigtige....Elite laver nogle i en kasse, og man jo så bare kan sætte den i ny kasse, bygget ned i gulvet.. Så noget som dette: http://www.elitescreens.com/index.php?option=com_content&view=article&id=184&catid=50&Itemid=177&lang=en /D
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Jeg så godt den du linker til, men hvis du bygger den ned i gulvet så kan fjernbetjeningen ikke se det infrarøde øje og så kan du jo ikke køre lærredet op.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
IR-extender
![]() |
|
![]() |
|
Og den har RF også :)
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Under alle omstændigheder vil man i praksis lave sådan en løsning sådan at den kører op når projektoren tændes. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |