|
Lærred fra Ebay.co.uk? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
jcoop
Bruger Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke hurtig nok
|
||
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
||
sponix
Bruger Oprettet: 02-November-2011 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay, no worries then ;)
|
||
Onkyo TX-SR308 | Jamo S 506 | HCS 3 - 5.0 surround sæt | LG 42LD750N | EPSON TW3200 | HiViLux 16x9 100" lærred
|
||
Seal
Bruger Oprettet: 07-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej JCoop ;)
Tillykke med dit lærred der, lyder som om man skulle gøre købet efter, når jeg kommer til lærredkøb. Den fjernbetjening der er til lærredet, ved du om en Logitech Harmony One ville kunne overtage / fungere som fjernbetjening til lærredet ? |
||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan den ikke, da det kører på RF signaler. Ang. det med stikket, så er det skruet på, så ingen grund til at begynde klippe i ledningen, da det er lige til at pille af og skifte. Redigeret af JordanDK - 10-Maj-2012 kl. 08:59 |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
jcoop
Bruger Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Nej det er rigtigt som JordanDK skriver, lærredet er styret med en RF fjernbetjening. Jeg ved sgu ikke om de kinesiske "ingeniører" er på rygeheroin når de beslutter hvordan deres produkter skal fjernstyres? Jeg har en lille fjernstyret helikopter, den styres med IR!? Ikke så smart da den ikke kan flyve i stærk dagslys, eller hvis "Line-of-sight" brydes. Og lærredet styres med RF når alle andre fjernbetjeninger der ligger på bordet styres med IR!? Jeg har lovet at skrive en lille vejledning til hvordan lærredet indstilles til autostop. -I den side hvor ledningen kommer ind sidder der to små sorte propper på bagsiden af kassen. -fjern disse to små propper. Med en lille flad skruetrækker kan de lirkes forsigtigt ud. -Inde bag propperne sidder der en skrue, en skrue i hvert hul. -Jeg brugte en Torx 25 skruetrækker til at skrue med, men jeg tror det er en umbracho skrue der sidder der inde. -Når lærredet hænger, kig ind på bagsiden af kassen. Den nederste skrue styrer hvornår lærredet skal stoppe når lærredet kører op. Dvs. denne skrue skal ikke indstilles, hvis lærredet ellers kører helt op i kassen når det køres op. -den øverste skrue styrer hvornår lærredet stopper når det kørers ned. -Sæt strøm på og kør lærredet ned. -Drej med uret for at justere lærredet op. Drej mod uret for at justere lærredet ned i højden. -lærredet kører ikke selv op når der drejes, så der skal lige trykkes på fjernbetjeningen undervejs for at se hvor langt man har fået justeret op. Der skal drejes ca. en hel omgang for at få en cm vil jeg tro. Forsøg lige forsigtig at juster skruen til at starte med. Det kan jo være at øverste og nederste skrue er byttet rundt ved andre sendinger af lærredet... |
||
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
||
sponix
Bruger Oprettet: 02-November-2011 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej, undskyld for at bumpe topic men, angående det lærrede fra ebay du købte (http://www.ebay.co.uk/itm/New-120-Electric-HD-Projection-Screen-projector-home-cinema-16-9-Matt-White-/170766049010?pt=UK_AudiVideoElectronics_Video_Electronics&hash=item27c2731ef2#ht_5485wt_1163) Hvad er der så lige sket for de priser der? Fik du det til ca. 1800 DKK?
Pt. står det til £1139,99, som vil give omkring 10.000DKK? Har jeg set noget forkert?
|
||
Onkyo TX-SR308 | Jamo S 506 | HCS 3 - 5.0 surround sæt | LG 42LD750N | EPSON TW3200 | HiViLux 16x9 100" lærred
|
||
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ser ud som om jeg købte på det rigtige tidspunkt .
Det virker som om det er Tab tension priserne de har fået tastet ind. Prøv at skrive til dem. De er meget hurtige til at svare!
|
||
---------------------
Thomas K |
||
simzdk
Junior bruger Oprettet: 19-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har skrevet til dem.
Hvis man kigger på history her, ligner det mere en fejl i punktum og komma. Hvordan fungerer ophængning i loftet? Er der kroge med til de ringe, man kan se på billedet?
Redigeret af simzdk - 17-Juli-2012 kl. 14:52 |
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes nu klart det mest ligner der er kommet et ekstra "1" på prisen..
|
||
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej der er ikke kroge med. Der er også et "nøglehul" på bagsiden(i hver side) så man kan hænge det på væggen.
|
||
---------------------
Thomas K |
||
simzdk
Junior bruger Oprettet: 19-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men hvis der skal bruges kroge til montering i loftet, vil lærredet så ikke hænge løst?
|
||
henrikbp
Bruger Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du går ind på shoppen kan du se at de andre koster ca. 120 pund. Det må altså være en trykfejl på den ene annonce.
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |