|
Lærred Kontrol |
Besvar |
Forfatter | |
benjamin78
Ny bruger Oprettet: 11-December-2016 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-December-2016 kl. 14:09 |
Hej
Håber der er en der kan hjælpe. Jeg har købt et brugt lærred fra mit arbejde da de skulle flytte adresse. Projecta ELprol electrol 200x200 desværre havde hændværkerne bare klippet ledningen over så nu ser jeg efterfølgende at jeg mangler en styreboks til læredet. Jeg har selv fundet denne kontrolenhed, men prisen virker noget pebret. Kan jeg selv wire en anden boks på, jeg tænkte måske denne her? Er der nogen som har erfaring eller ved hvorledes jeg kan gøre. Lidt billeder |
|
renep
Bruger Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan formentlig bruge en dobbelt fuga afbryder med fjeder under tangenterne.
Blå kobles fast til nul, og så fasen ind i begge afbrydere og så udgangen fra hver afbryder til hhv sort og brun. Så kører den op når du holder den ene tangent inde og ned når du trykker på den anden. |
|
benjamin78
Funktioner
Tak(0)
|
renep
Bruger Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Funktioner
Tak(0)
|
Joh, det er en farligt fin en.
Hvis du søger efter "kroneafbryder" hhv "fuga fjeder" kan du bygge en næsten magen til for det halve, men må så selv skrive op og ned på tangenterne |
|
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er måske lige værd at nævne at betjening af begge knapper samtidig kan resultere i at motoren brænder af eller at endestop justeringen ryger sig en tur..
|
|
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
|
benjamin78
Funktioner
Tak(0)
|
Vil lige takke for hjælpen. Jeg købte sådanne en fætter her
Det virker fint. Der står den har indbygget elektronisk afbryder...men har dog ikke forsøgt med begge knapper samtidig |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |