|
Lærred til 1000-2500 kr? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
rlauritsen
Junior bruger Oprettet: 14-November-2005 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et Elitescreen 120" manuelt lærred som jeg gav 1400 kr. for. Det er helt fint til mit behov. Jeg er faktisk imponeret over hvor godt billede min Optoma HD25e projektor kan lave. Der er måske lige ujævnheder ved panoreringer, men ikke noget som jeg ikke kan leve med.
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kig efter et brugt - du kan være heldig ind og imellem
|
|
Sterion
Ny bruger Oprettet: 22-April-2013 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også kigget på et gråt lærred fra Platinum147 og kunne godt tænke mig at spørge dem der ejer et, om det er muligt at montere lærredet på loftet? Jeg har skråvægge bag hvor mit lærred skal hænge, så det er kun muligt at hænge det i loftet. :(
|
|
hunterSEG
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
#Sterion.
Det skulle ikke være noget problem. Dog sagt med forbehold, for mit lærred er 1,5 år gammelt, så de kunne jo have ændret ved ophænget, men det tror jeg nu ikke. Her kan du se billede af montering på flat loft, men et skrå loft vil ikke være noget problem. Ville jeg sige. |
|
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit lærred fra platinum er hængt op i to kroge i loftet og det fungerer fint
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
Sterion
Ny bruger Oprettet: 22-April-2013 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret til Jer begge :-)
|
|
Woody81
Junior bruger Oprettet: 05-Oktober-2007 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har sådan et Grandview 106": http://www.dustinhome.dk/product/5010185865/fantasy-master-169-234x132-106
Det var 100,- billigere da jeg købte det. Jeg er godt tilfreds med det. Men jeg har ikke erfaring med andre lærreder, og kan derfor ikke sammenligne. Lærredet er plant, men det buer en smule i begge sider. Og så har det ca. 50 cm sort lærred for oven, så man kan trække det langt ned. Jeg har ca. 240 cm. loftshøjde, og jeg har det monteret i loftet. Og alligevel kan jeg trække det ned i den rigtige højde. Det fåes i hvidt og gråt. Beslaget kan monteres både i loftet og på vægen. MEN: Det bedste køb efter min mening er et brugt rammelærred. Hvis jeg havde plads til det, havde jeg uden tvivl købt et fra Lissau. De er ind i mellem til salg. |
|
JAWA
Bruger Oprettet: 05-August-2014 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan også prøve beamer4u. De har et ret stort udvalg og OK priser:
Eller Beamer Discount: Jeg har selv købt et MAXlum BlackScreen Rollo Pro fra Beamer-Discount. Det er nok lidt for specielt et lærred for dig, men de har mange andre og de leverer hurtigt og fragtprisen var lav. Mvh |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |