|
Lærred til optoma hd200x |
Besvar |
Forfatter | |
Dennis21
Ny bruger Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 9 |
Emne: Lærred til optoma hd200x Sendt: 21-Juli-2010 kl. 18:17 |
Hejsa derude...
Har fået mig en skøre ide at lave en lille hjemmebio, har været ude og kigge på nogle projektor og valget er faldet på optoma HD200X. Synes den virker et fint billed til prisen nu hvor det hele er nyt for mig, og ikke vil ud og ofre mange tusinde kr. når jeg ikke ved om det er noget jeg gider i længden.
Er bare totalt i vildrede angånede lærred til et fornuftig pris, lærredet skal monteres i loftet. Fra gulv til loft er der 2,50m. projektoren bliver monteret 5,5 meter fra vægen, og jeg kommer til at sidde 4,5 meter fra skærmen. ved ikke om det kan lade sige gøre og få en ca 100tommer, og stadig have okay kvalitet på billedet.
Håber nogen kan hjælpen, en meget forviret mand
ps lærred max 3000kr. behøves ikke være motor lærred, men må gerne være..
|
|
Dennis21
Ny bruger Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 9 |
Sendt: 21-Juli-2010 kl. 18:22 |
projektoren kan også komme ind på 5 meter og jeg 4 meter hvis det har meget og sige..
|
|
joni
Bruger Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 97 |
Sendt: 21-Juli-2010 kl. 20:37 |
For at finde størrelsen på lærred til din specifikke hd200x, kunne dette link måske være med til at guide dig:
http://www.projectorcentral.com/Optoma-HD200X-projection-calculator-pro.htm&add=5019 Mht. selve lærredet, så har jeg slet ikke nok erfaring til at hjælpe. Jeg har selv først bestilt mit første lærrede for nyligt, og det er ikke engang ankommet endnu . Jeg valgte dog et 100" Motoriseret HiViLux og det kunne måske være interessant for dig også. Om det er godt/skidt/midt i mellem, skal jeg ikke kunne sige. |
|
Case
Bruger Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 192 |
Sendt: 23-Juli-2010 kl. 21:52 |
@ joni
hvor har du bestilt det henne? I DK eller DE
|
|
joni
Bruger Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 97 |
Sendt: 23-Juli-2010 kl. 21:55 |
Fra DE via eBay |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |