recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lærred til Projector
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLærred til Projector

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mr.Nobody Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2008 kl. 23:23
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Mr.Nobody Mr.Nobody skrev:

Med et lærred der er 2 meter bredt skal Sanyo'en (linsen) hænge mellem 2.67 og 3.25 meter fra lærredet.

http://www.projectorcentral.com/Sanyo-PLV-Z1-projection-calc ulator-pro.htm (Husk at ændre Aspect Ratio til 16:9. Det er vel typisk alm. film du skal se?!)

Sæt den op et eller andet sted i midten; på ca. 2.93 meter, så er der lidt at justere med hvis du har målt eller regner forkert ved ophængningen.

Ang. afmaskning eller ej, vil jeg for så vidt give folk ret, MEN det er absolut ikke nødvendigt at bruge penge på. Begge mine lærreder har været/er uden afmaskning i top/bund, der var kun i siderne, og når filmen kører er det ikke noget man tænker over.

Hej igen

Jeg lavede lige kage,igen bær over med mig

Mange tak for jeres svar,jeg snupper et af dem fra Nettorvet så er spørgsmålet bare om man skal ofre 800kr mere og få motor på,jeg kan ikke se hvordan det uden motor køres op og ned,er det med en stang?

Mvh Jesper

Har du brug for motorlærred?!

Jeg vil og har fravalgt det, da jeg sagtens orker at tage fat i den lille bøjle i lærredet, så jeg kan trække det ned.

Er der iøvrigt 12v trigger på Z1'eren?! Meningen med motorlærredet er vel, at lærredet automatisk går ned og op når man tænder/slukker for projektoren.

Hej Kaizer

Jeg har valgt at købe uden motor for som du skriver hvor svært kan det være lige at trække det ned.

Men ok det andet er da blæret hi hi

Jeg ved ikke om min projector har trigger

Mvh Jesper

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2008 kl. 23:39

Med et lærred der er 2 meter bredt skal Sanyo'en (linsen) hænge mellem 2.67 og 3.25 meter fra lærredet.

http://www.projectorcentral.com/Sanyo-PLV-Z1-projection-calc ulator-pro.htm (Husk at ændre Aspect Ratio til 16:9. Det er vel typisk alm. film du skal se?!)

Sæt den op et eller andet sted i midten; på ca. 2.93 meter, så er der lidt at justere med hvis du har målt eller regner forkert ved ophængningen.

Ang. afmaskning eller ej, vil jeg for så vidt give folk ret, MEN det er absolut ikke nødvendigt at bruge penge på. Begge mine lærreder har været/er uden afmaskning i top/bund, der var kun i siderne, og når filmen kører er det ikke noget man tænker over.

Hej igen

Jeg lavede lige kage,igen bær over med mig

Mange tak for jeres svar,jeg snupper et af dem fra Nettorvet så er spørgsmålet bare om man skal ofre 800kr mere og få motor på,jeg kan ikke se hvordan det uden motor køres op og ned,er det med en stang?

Mvh Jesper

Har du brug for motorlærred?!

Jeg vil og har fravalgt det, da jeg sagtens orker at tage fat i den lille bøjle i lærredet, så jeg kan trække det ned.

Er der iøvrigt 12v trigger på Z1'eren?! Meningen med motorlærredet er vel, at lærredet automatisk går ned og op når man tænder/slukker for projektoren.

Hej Kaizer

Jeg har valgt at købe uden motor for som du skriver hvor svært kan det være lige at trække det ned.

Men ok det andet er da blæret hi hi

Jeg ved ikke om min projector har trigger

Mvh Jesper

Fornuftigt at spare de penge.

Det er måske blæret, men efter et par gange går det sjove nok af det.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu