|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lapo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 15:07 |
Hey alle...
Jeg er interesseret i et rullelærred, men synes det er lidt svært at gennemskue markedet!? Jeg skal bruge det billigste 16:9 manuelle rullelærred der findes, hvor lærredets bredde(inklusive kassette) ikke overstiger 208cm........dvs, det størst mulige 16:9 lærred til filmfremvisning med en totaltbredde på MAX 208cm, og så gerne så billigt som muligt? Kvaliteten er mere eller mindre underordnet, da det er til et sekundært setup. ![]() Selvom begrænsningen er 208cm, må det gerne være så tæt på som muligt? Brugt har s'følig også en interesse.....hehe Håber på noget hjælpsom feedback? Mvh Lapo.... ![]() |
|
![]() |
|
lapo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Virkelig ingen hjælp? ![]() Heller ikke fra branchemedlemerne....? Det kunne jo være, at jeg købte både mit primære lærred samt projektorer hos jer.....? ![]() |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Måske du kan finde et her. |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Hva' med at snuppe sådan en fætter her, de er MEGET billigt og er et godt bud i den helt billige ende:
http://www.exclusiv-home.de/Artikel/58/27/Motorleinwand_169- Cinescreen-V5_16m_/_169.htm De sender til DK og tager kreditkort ![]() |
|
![]() |
|
Henrik S-A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Harald Nyborg har rullelærreder til 400,- Jeg vil ikke svare for kvaliteten af disse, men billige er de. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |