|
Lærred til Sony VPL-HW55ES |
Besvar |
Forfatter | |
DamirMiljic
Ny bruger Oprettet: 19-April-2014 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-April-2014 kl. 20:18 |
Hej,
Jeg har købt en Sony HW55ES projektor og skal til at finde lærred til det. Det skal være en ramme lærred. Kender INTET til dem og ved ikke hvilke mærker er gode og hvad man skal gå efter. Nogen som kan hjælpe eller anbefale nogle produkter? |
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lissau TrueColor, Screen Excellence, Da-Lite Affinity eller Stewart. Det skulle være nogle af de
bedste mærker.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan også kigge på "Elite Screen ez-Frame", den skulle være tilsvarende de dyrere mærker men til en noget lavere pris.
|
|
kenneth245
Bruger Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har et Lissau TrueColor 120 tommer til salg
|
|
wadia
Super bruger Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et Lissau TrueColor 90 tommer fastramme til salg
Skriv eller ring på 22394006 |
|
JVC DLA-HD750, NAD T787, Mac Mini 2011, Lissau 16:9 Tab-Tension ISF True color , Dali Mentor 6 og Mentor center og Mentor 1 baghter, DaliP-10 DSS subwoofer ,OPPO BDP-83
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |