recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lærred

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bruiser Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruiser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lærred
    Sendt: 26-December-2011 kl. 12:32
Jeg ved godt at det har været oppe mange gange, men jeg skal bruge et rigtigt godt lærred men det skal samtidig være rigtig billigt, jeg køber den her Epson EH TW3200. Min stue er rimlig mørk men har ingen og jeg mener ingen forstand på det, går meget op i lyd og billede og lyden har jeg, men husk det skal være billigt det vi snakker om Tongue håber nogen ville komme med noget indputSmile skal både bruge det til og spille på og se film.
Tak på forhånd, regner med og købe Epson EH TW3200  det ved pixmania, det er der vel ikke noget i vejen for ?
Mvh Bo
Til top
timj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér timj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 13:04
skal det være rulle eller fastramme lærred og når du siger billigt hvor meget er det sådan ca.
Anthem mrx-510
Sony vpl hw-65es, 104" Stewart ST 130
Rega R9, Jamo D6, SVS sb-2000,Oppo bdp-103eu,
Oppo bdp-83, viasat hd-boks
Pioneer Krp-500M (Kalibreret by CSN-Teknik)
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 14:02
Du skriver at du går meget op i billed, men dit eneste krav er at det er billigt.. hmm..
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 14:52
Og køber ved Pixmania, som er notorisk ringe med aftersale service Dead
Til top
bruiser Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruiser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Du skriver at du går meget op i billed, men dit eneste krav er at det er billigt.. hmm..

Skrev jo også jeg ikke har meget forstand på det, men ville jo stadig gerne have et billigt men godt et;) havde bare håbet på i kunne komme med nogen gode bud på noget billigt noget.  Tongue

Redigeret af bruiser - 26-December-2011 kl. 15:39
Mvh Bo
Til top
bruiser Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruiser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Og køber ved Pixmania, som er notorisk ringe med aftersale service Dead

Super tak for svaret der bliver der så ikke handlet men i elgiganten i stedet for, selv om de er 700 kr dyre LOL
Mvh Bo
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 15:54

Så længe du ikke rigtig ved, så meget om hvad du vil, er mit råd: Køb et Tupplur rullegardin i Ikea. Nej det er ikke en spøg, man får et okay resultat for under kr. 250,-, så har du tid til at finde ud af hvad du vil. Den gummiagtige side er den bedste.

Fordele:
BILLIGT
Okay billede

Ulemper:
Kan nemt krølle
Ingen sort kant
Kan ikke leveres i mere end 200cm bredde
Hånende bemærkninger fra højre og venstre

Kan nemt ombygges til fastramme med at par lister beklædt med sort mat stof.

Lige et link

Redigeret af Hans j - 26-December-2011 kl. 16:15
Til top
bruiser Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruiser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 16:04
Havde regnet med en pris på omkring de 1500 kr til 2000 kr. for et lærrede, der behøver ikke være med motor da jeg nok kan rejse mig når det skal hives nedWink mit krav er vel det skal have den sorte ramme uden om, og så har jeg læst noget om de 90" de passer ca til den projektor som jeg har set på, har ca 3m hen til lærred  og projektoren skal hænge ca 4 m fra lærred.   Det skal kunne hænge i loftet Big smile

Redigeret af bruiser - 26-December-2011 kl. 16:05
Mvh Bo
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 21:33
Køb det her.

http://www.ebay.co.uk/itm/New-120-Electric-HD-Projection-Screen-16-9-Matt-White-/180656642780?pt=UK_AudiVideoElectronics_Video_Electronics&hash=item2a0ff99adc

Kvalitet er god, vores i 0.8 gain grå buler ikke endnu og har haft det i 3mdr. Kan selvfølgelig stadig komme. Remote kører på RF, du kan indstille dropdown på den. Han har DOA garanti og levering går stærkt, vi bestilte om onsdagen, det blev prøvet leveret om mandagen.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
bruiser Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruiser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 21:38
Er kommet lidt i tvivl om jeg skal købe en benQ w1200 i stedet for Epson Projektor EH-TW3200 nogen der kender noget til de 2 maskiner
Mvh Bo
Til top
Conluxa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Conluxa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 01:51
Oprindeligt skrevet af bruiser bruiser skrev:

Er kommet lidt i tvivl om jeg skal købe en benQ w1200 i stedet for Epson Projektor EH-TW3200 nogen der kender noget til de 2 maskiner

Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 04:34
Jeg synes nu heller ikke at " Rigtigt godt, men samtidig rigtig billig ", hører til i samme sætning. Man får, hvad man betaler for!

Redigeret af Supergris - 27-December-2011 kl. 08:35
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu