recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Læs IKKE dette indlæg!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLæs IKKE dette indlæg!!!

 Besvar Besvar
Afstemningsspørgsmål: Bør emne-beskrivelsen passe til indholdet?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
15 [71,43%]
0 [0,00%]
6 [28,57%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Direkte link til dette indlæg Emne: Læs IKKE dette indlæg!!!
    Sendt: 17-Februar-2010 kl. 16:41
Jeg har prøvet at give denne afstemning én af de mest ligegyldige overskrifter for at understrege emnet.

Jeg oplever at flere og flere skriver emne overskrifter i stil med:
  • Så skete det!!!
  • Hjælp
  • Problemer
  • Se her
  • Hvilken model
  • Intet signal
  • Noget er galt
  • Virker ikke
Jeg synes personligt det er et stort problem, når man ikke kan se hvad en tråd omhandler fordi folk vælger dårlige emne-overskrifter. Jeg kan ikke gennemskue om det er bevidst for at irritere eller manglende alder som resulterer i problemet. Men jeg kunne godt tænke mig at vide om jeg er den eneste som finder det irriterende?

Ønsker ikke at dette skal komme til at lyde som om jeg er en stivstikker LOL


Redigeret af Cyberguyen - 17-Februar-2010 kl. 16:46
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 17:08
Ha ha, nu bruger du jo selv "en kioskbasker" model. Er sikker på det gir' poteTongue
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 17:08
Ved ikke om du er den eneste som finder det irriterende for jeg har ikke læst indlæget Cool
 
    carsten
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2010 kl. 08:54

Med al respekt, men:

Det er ikke noget der kan pisse mig af….Overhovedet… Jeg har så også selv valgt en af de overskrifter du skriver om. Det tager under et sekund at se om det er noget man gider bruge tid på eller ej og ellers kan du jo sætte musen henover emnet og få de første par linier uden at skulle åbne tråden. Jeg plejer selv at lave sigende overskrifter, men denne gang med den ene er det lige glippet… At det kan irritere nogen er mig dog ubegribeligt – men sådan er vi så forskellige :-)

 
Til info har jeg dog ændret min overskrift så den ikke irriterer dig.... Og så lige en sidste ting som pisser mig lidt af.... Hvis du tror folk gør det bevidst for at være irriterende eller deslige så tror jeg du har et problem der er større end det du giver udtryk for her :-)
 
PS. Aldermæssigt er vi ikke langt fra hinanden Tongue Når det så er sagt så kan jeg sklet ikke se hvad alder har med dit emne at gøre... Synes du skyder dig selv lidt i foden med det her indlæg.


Redigeret af Strange - 19-Februar-2010 kl. 12:03
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu