|
Løse stik |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Olet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2014 kl. 23:19 |
|
Har bestilt nye højttaler og de har ikke bi-wirering terminaler.
Mit højttaler kable er bi-wire, termineret med bananstik og dette ønsker jeg ikke lave om på. Kan man ikke få et bananstik hvor der er plads til to stik og så over til en ? Håber i forstår hvad er mener. Mvh
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det har jeg aldrig set og jeg tror at du kommer til at lave det selv, af løse hunstik du lodder ledninger på og så et ekstra hanstik, ledningerne ender i.
Du har biwire kabel. Er de samlet i den anden ende (oppe ved forstærkeren)? Mit råd: skift kabel. Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Selvom højttalerne ikke er til biwiring, så kan terminalerne bagpå stadig tage TO bananbøsninger! Én i røven (hullet i midten), og én i det hul som er, når du skruer terminalen helt ud! M.v.h. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Ahhhhh.....come on Klaus! M.v.h. |
||
![]() |
||
Olet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
|
Takker for den løsning, må se når de kommer om det er en mulighed.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19800 |
|
Hvilke højttalere har du købt?
Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |