|
Løst: Apple tv og CC - hvad er op og ned |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidste nyt
Nu får jeg pengene tilbage for leje af The Thing, og Apple undersøger hvorfor der er forskellige oplysninger. Det var kun The Thing jeg havde rapporteret et problem med. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
Det er sGu da god service ;) !!
|
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Hvis I lejer film direkte på jeres Apple TV, så prøv, under selve beskrivelsen af den pågældende film, at trykke 1-2 gange "op" på remoten, så kommer der oplysninger om undertekster. Om disse oplysninger kan stoles 100 % på, ved jeg ikke.
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Det er de oplysninger man ikke kan stole på. Eller dvs. CC Closed Captions kan man ikke stole på. Så nu tjekker jeg lige en ekstra gang i iTunes. Men ingen problem. Apple betaler pengene tilbage, hvis der er fejl. Redigeret af Brixen - 24-April-2012 kl. 17:17 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Ok, jeg har lige læst dit første indlæg igen, og kan se at du efterspørger engelske undertekster (CC). Mit indlæg gik kun på danske. Min kæreste ville gerne se en Harry Potter-film, og så at der var "CC", og vi fandt ud af at det ikke bare var, kun engelske tekster, men også beskrivelser af lyde (man laughing, owl howls osv). Det blev sgu lidt belastende at se på.
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
zemo: Jeg vil også helst have almindelige undertekster, enten på dansk eller engelsk. CC er det næstbedste.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |