|
LØST - Apple TV password |
Besvar |
Forfatter | |||
Guld medlem
Super bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Online Point: 253 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Februar-2024 kl. 00:00 |
||
Jeg bruger min iPad som internetforbindelse til Apple TV, men når jeg så vælger det på oversigten over netværk, får jeg at vide, at password er forkert.
Jeg har prøvet at nulstille og genstarte uden held. Hvordan sletter/ændre jeg det gamle password der er gemt, som åbenbart er forkert? ============= Af mystiske årsager, fik jeg pludselige mulighed for at ændre passwordet. Tak for hjælpen til alle.
Redigeret af Guld medlem - 05-Februar-2024 kl. 10:15 |
|||
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ret det under internet deling på iPad.
Prøv at lave et nemt Og måske ret det til et svært bag efter når du har fået liv
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4822 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har din Apple TV ikke wifi, og hvorfor ikke bruge det?
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8624 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
På dit Apple TV går du i Indstillinger > Netværk > WiFi > Dit WiFi navn > Glem dette netværk. Men den burde jo bede om adgangskode, hvis den gemte er forkert. |
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8624 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Måske internetforbindelsen er et SIM-kort i iPad'en 😉 |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4822 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå sån en
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det burde jeg kunne hvis det er et netværk jeg har logget på, men så snart jeg vælger netværket, siger den at password er forkert og så kommer jeg ikke videre. For ingen mulighed for at slette eller ændre det :(
|
|||
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
|||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Beovision Avant 55"
|||
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan ikke læse ud fra Din beskrivelse om Din iPad er tilkoblet et WiFi netværk, i såfald kan Du ikke koble Din TV via Din iPad.
Har Din iPad derimod forbindelse via SIM er løsningen her_ |
|||
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du prøvet at ændre navn på netværket, så det over for Apple TV er et nyt netværk? |
|||
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg gik ud fra, at det er noget der har virket, men ikke længere gør. Men ja, indstillingerne på iPad'en skal selvfølgelig være korrekte først. |
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |