recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Løst: Den bedste WiFi analyser til iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Løst: Den bedste WiFi analyser til iPad

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Løst: Den bedste WiFi analyser til iPad
    Sendt: 04-August-2021 kl. 15:33
Da jeg har lidt problemer ind imellem med mit internet herhjemme, så leder jeg efter en WiFi app, hvor jeg kan se, hvilke frekvenser som bliver brugt mest i nabolaget. Var så dejligt i starten, da jeg var alene på 5GHz. Men nu er der mange andre. Så er der nogen som ved hvilken app jeg kan bruge, som bare skal være simpel, hvor jeg kan se hvad de andre bruger.

Redigeret af Flemming Larsen - 04-August-2021 kl. 20:26
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 16:17
 Bruger en der hedder Farproc, der ser man alle frekvenser enten på 2,4 eller 5 Ghz. Den burde vel også kunne fås i App Store.


Redigeret af Radiomanden - 04-August-2021 kl. 16:21
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 16:26
Det er der ikke lige noget som er på iPad os.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 16:27
Skal bare bruge noget simpelt noget, som fortæller mig hvilke frekvenser der er mindst brugt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 16:45
 Er der slet ikke en Analyser til iOS.? Kommer der ikke noget frem når der søges på Wi-Fi analyser. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 16:49
Jo der kommer nogle frem, men det er en jungle. Det er ikke lige til at finde rundt i. Under anmeldelser, for flere hug for, at du lige pludselig har et dyrt abonnement. Så ville høre, om der er nogen her, som kender en, som bare kører.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 16:53
 Den nævnte som jeg har på Android kan det ønskede uden problemer. Der bør andre også kunne, da de i bund og grund kan det samme.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 17:33
Kan din router ikke gøre det?

Min unifi kan og så vidt jeg husker kan min YouSee også.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Kan din router ikke gøre det?

Min unifi kan og så vidt jeg husker kan min YouSee også.


Klaus
Pas. Det er over min forstand.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 18:31
Nu har jeg læst at du skriver til iPad. Ved ikke om du har en bærbar men jeg bruger Wifi Explorer Lite til min Mac hvor jeg kan se hvor andre netværk ligger. Derved vælger jeg kanaler som andre ikke bruger. Den findes ikke til iPad/iPhone - desværre men tænkte du måske havde en bærbar/Mac 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 18:35
Jeg har kun iPad og iPhone. Men datteren har en Mac. Kunne være, at jeg skulle låne den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 18:40
 Det er ikke en permanent løsning, det er en god ting altid at kunne holde øje med kanalerne samt at kunne måle styrken på signalet, en Wi-Fi analyser kan begge dele. Der kan jo komme et andet net på den kanal der er valgt, ved man det ikke kan man ikke vælge en anden.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu