|
LØST: Denon 2312 driller eft. tilslutning af ATV 4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2016 kl. 12:32 |
Det er sikkert HDMI cec der styrer det, så det kan du prøve at slå fra i receiveren. Ved ikke hvad Denon lige præcis kalder det, men i min yamaha hedder det HDMI control.
|
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forstår dig godt, men jeg har selv slået det fra fordi det ikke virkede ordentligt alligevel.
Er det ikke nok at slukke atv inden du slår over på TV?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Den slags kan til tider være godt, og for de meste er det også, men der er tider hvor det ikke lige er som ønsket. Så må det løses på anden vis. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Kan den funktion ikke deaktiveres.? Så den kun tænder når du aktiv gør det.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Samme problem her. Det fungere rigtig fint sålænge Apple tv er eneste device i brug.
Men ja ved tv kighuls kikser det lidt med hdmi Cec. Her er jeg også endt med at droppe Cec, da det fuckede up, når der skulle ses alt andet end Apple tv. Hvis jeg får mulighed for DVB-c på Apple tv, så kommer Cec i brug igen. Ville rigtig gerne et setup med Apple Remote som eneste Remote. Men det må vente |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Ja det kan det under indstillinger/fjernbetjeninger. Er ikke lige ved mit eget, så husker det ikke helt. Men derinde under skulle du gerne kunne slå det fra
|
|
![]() |
|
Kan ATV som skrevet indstilles til IKKE at blive tændt via CEC, men kun med Remoten.? |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |