|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
|
Har du lagt seneste FW på din router ? Jeg har ikke de store problemer mere med min ZyXel efter version 7.3.3 af SC og routeren er opdateret. Jeg har ikke adgang til min router. |
||
![]() |
||
![]() |
||
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
|
Jeg har ca samme setup, og har også oplevet problemer med at controller 'hænger'.
Men jeg har noteret mig at når den står i sin cradle med strøm til, så virker den 'like a charm'. Derfor har jeg disabled strømsparefunktionen under menuen 'Strømstyring' Bingo... Bob's your uncle.... indtil videre i |
||
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
||
![]() |
||
Pawel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
|
-->Kim.T. - Jeg prøver på mandag at updatere til sidste firmware på min router. Vil helst ikke miste internet og telefon på en god søndag.
-->Beauville - Mit ønske er at kunne samle min Controller op fra hvor den end ligger i stuen og så virker det. Igår sad jeg med hende den søde i sofaen, tæt og hyggeligt, der var kys i farvandet, jeg tænkte, lad mig sætte lidt romantisk musik på. Jeg samlede controlleren op og den begyndte at søge, og søge og søge. Så jeg slukkede kontrolleren og tændte den igen. PUF, den kunne ikke se recieveren, så blev jeg stædig, men intet hjalp. Først efter et reset (med min søde i min venstre arm) ville den finde min reciever, så blev der også spillet hyggelig musik. (Heldigt at hun er en tålmodig kvinde, ville være surt at blive smidt i kældren for uromantisk opførelsel,haha.) Jeg tror at jeg har et ønske om at have et system der virker når jeg samler det op. Så jeg vil prøve at opdatere mit firmware på mandag, håber at det giver en god forbedring. /Pawel |
||
Venlig hilsen
-Pawel |
||
![]() |
||
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
|
Klart nok, og dette er netop hvad ovenstående gjorde for mig i mit system. Problemet er bare at det tærer på batterierne. |
||
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
||
![]() |
||
Pawel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
|
-->B.
Jeg rodet lidt, hvor finder jeg strømstyring? |
||
Venlig hilsen
-Pawel |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
|
Instillinger -> Avanceret ->Test af standardindstillinger -> Stømstyring : Strømsparefunktion til trådløst netværkskort Du kan vel starte med at kikke på datoen for din FW. Så har du vel en indikation om det kan lønne sig at opdaterer. Jeg har aldrig været så hårdt ramt som dig at der skulle en reset til. En genstart af controlleren løser altid problemet. PS nu har min arbejdsgiver valgt at droppe Cybercity (skift til TDC ingen) så jeg får vel forhåbentligt en router som spiller bedre sammen med Squeezeboksen Redigeret af kim.t - 19-April-2009 kl. 11:21 |
||
![]() |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Tror Logitech kunne løse mange problemer, hvis det var muligt at købe et "netværks-kit" som var sat ordentligt op til SqueezeBox - lidt ligesom Sonos der også har valgt at køre deres eget (låste?) trådløse setup - det eliminerer vist en hel del brugerproblemer.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak Kim, har ændret min strømopsætning i Controlleren.
Min routers firmware er : V3.40(AOM.3) | 06/27/2008 , så det kan være at der er en ny firmware at hente. Venter til i morgen, så kan jeg kontake Fullrate hvis det går galt. |
||
Venlig hilsen
-Pawel |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg tror at de bare skulle se at få fingeren ud og få løst denne bug : http://bugs.slimdevices.com/show_bug.cgi?id=7502 Du kan også prøve at se om du via din router kan give din controller/receiver fast ip. PS det ser ikke ud til at der sker noget før ver. 8.0 af SC : http://bugs.slimdevices.com/show_bug.cgi?id=7139 Redigeret af kim.t - 19-April-2009 kl. 12:10 |
||
![]() |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu er det 2 timer og 40 min siden jeg ændrede til at min Controller skal være constant tændt på netværket. Fra fuldt opladt er den næsten død nu.
Har smidt den til opladning. Den har kørt meget bedre i den tid der er gået. så det er en mulig måde at komme ud over at den har svært ved at finde netværket. |
||
Venlig hilsen
-Pawel |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har tænkt mig at købe en billig wireless router til at sætte bag ved min ZyXEL P-2602HW-D1A.
Er der nogen der kender en der virker godt med Controlleren? |
||
Venlig hilsen
-Pawel |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |