|
Låst: Er afsat |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2014 kl. 13:49 |
Hvis du kan bruge en ældre men velholdt Denon surround receiver (sort), samt dertil hørende Jamo sub (sort) + 5 satellitter i hvid, så smid en mail. Jeg mener at Jamo-sættet hedder A310.
Alle dele er velfungerende, og ser pænt ud. Et par af satellitterne har dog lidt slitage. Alle dele skal afhentes i Nykøbing F. Og som sagt,, det koster gratis ![]() Mvh. og go' søndag Troels Redigeret af Skywalker - 14-September-2014 kl. 16:55 |
|
![]() |
|
Cybersp@ce ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kunne jeg godt bruge, men du bor desværre for langt væk.
Hvis du kender nogen der skal til Jylland og kan tage det med, siger du bare til.
Redigeret af Cybersp@ce - 14-September-2014 kl. 14:10 |
|
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732 ~ Cybersp@ce ~ |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Du må da gerne sende 2 af satelitterne mod Odense. Så kan jeg få et matchende 7.1
![]() |
|
![]() |
|
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Jeg ser lige om der er nogen der gider afhente, før jeg tager stilling til forsendelse.
![]() |
|
![]() |
|
cjdanmark ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2011 Status: Offline Point: 58 |
Hej
Jeg kan afhente på tirsdag, hvis du kan vente så længe. |
|
![]() |
|
Ok, det er en aftale. Jeg låser tråden her så, og sender dig adresse via PM.
Vh. |
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Henter det gerne, hvis "cjdanmark" mod forventing skulle hoppe fra.
Mvh Flmr
|
|
![]() |
|
Hej Flmr77
Skal jeg nok have i baghovedet. Vh. Troels |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |