|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 13:05 |
Har endelig fået DVB-C til at virke i mit Mediacenter, og har skannet kanaler.
Bl.a. har jeg nogle der hedder DR-K 1-11, DR-Ramasjang 1-11. Men hvor kommer DR-HD til at være, eller er den udelukket ? Redigeret af trikker - 02-November-2009 kl. 18:27 |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Hos mig ligger DR HD på 442 MHz. Den er dog kodet, men det ændres givetvis, når den starter op den 1/11.
Den bliver en del af grundpakken hos YouSee. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() |
Kan ikke finde den. Kan den hedde noget andet ?
Jeg bor i Fredrikssund, og TROR det hører til under region hovedstaden. Har fundet en kanalnøgle her: http://download.td c.dk/p ub/kabeltv/pdf/Kan aloversigter10/B200_hs_40_09.pdf Men den kan jeg ikke rigtig tyde alene. Måske jeg ikke tuner mpeg4 ? Edit: Jo, jeg kan da se at K5 HD og 2film HD er der (men kodet) Mellemrummet i linket, skal fjernes. Jeg har prøvet, men det kommer tilbage ! Redigeret af trikker - 30-Oktober-2009 kl. 16:37 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Er den stadig kodet? |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Ja. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Sven Sviske ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Har i prøve billede eller 'Ingen access' på DR HD? Jeg har fuldpakke + HD pakke men på DR HD er der 'Ingen Access' Har Sony W4000 + CA module
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() |
Kan være jeg spørger dumt men hvis man har en yousee boks, kommer kanalen på automatisk eller skal man lave en ny kanal søgning?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Gjorde en kanalsøgning tidligere på dagen, der er endnu ikke nogen af de nye kanaler på. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Aduck ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Som jeg har skrevet her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=69316& PN=1 så kan det måske skyldes at I søger på en predefineret liste af frekvenser, og derved ikke finder de nye frekvenser der er taget i brug. Hvis I har mulighed for det, så prøv med en fuld scanning på SymbolRate 6875, QAM64. I MediaPortal kan man vælge en profil der hedder "Global" og derefter vælge SymbolRate 6875. Mvh. |
|
![]() |
|
![]() |
Det gjorde jeg da jeg så tråden og det hjalp.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |