recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LØST: Netflix på Samsung TV D8005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LØST: Netflix på Samsung TV D8005

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Claus Bagge-P Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus Bagge-P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 06:16
Oprindeligt skrevet af Boie01 Boie01 skrev:

Hej Claus


Jeg har fundet ud af underteksterne (Rigtige  mænd læser ikke manualer og tager ikke backup)
Så nu er der kun mus og keyboard, jeg syntes ikke man kan ændre skærmformatet såsom 4/3 og 16/9?

Mvh. Boie

Undertekstfunktionen er lidt sær - ikke alle film har undertekster på Netflix. Jeg har endda været ude for at den samme film den ene dag havde mulighed for undertekster - og den anden dag ikke????

Mus og keyboard har jeg ikke erfaringer med - jeg bruger den tablet, der fulgte med mit køb, som fjernbetjening, hvis der skal skrives meget...

Nej - skærmformaterne kan ikke ændres - men det er vel også meget fornuftigt. Jeg vil i hvert tilfælde kun se film i deres originalformat.
Claus Bagge-P
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu