|
LØST Opdatere Safari på Macbook Pro? |
Besvar |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4830 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Februar-2023 kl. 13:25 |
Har opdateret til macOS Catalina, men kan ikke finde ud af at opdatere Safari. Hvordan gør jeg?
Redigeret af Munch - 06-Februar-2023 kl. 22:49 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er så vidt jeg husker oppe i systemindstillinger i venstre hjørne og så softwareopdatering. Fordi det er en af styresystemets apps, så kører den udenom app butikken.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det troede jeg også at det var der. Men det virker kun til styresystemet, som jeg opdaterede den vej. Der er ellers en “avanceret” mulighed, men den fører heller ikke til noget. Og den er sat til automatisk at opdatere når der er nye, så jeg begriber det ikke. Inde på bankens hjemmeside oplyses det jeg har Safari vers. 2 som ikke er tilstrækkelig til Netbank.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8627 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har ikke Safari version 2 - det er 16-17 år diden, den browser eksisterede.
Der må være noget galt med deres browsertjek. Den sidste version af Safari, der kom til Catalina, var 15.6.1, og jeg kan ikke forestille mig en bankside, der ikke virker i den. |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Synes nok det lød forkert, og har lige checket. Der står Safari 2 eller ældre - ikke understøttet. Der står også Mac OS 10.15.7 Catalina Systemkrav: Safari OSX 10.12 - nyeste Er der da ikke en der kan forklare mig hvordan jeg får nyeste Safari lagt på?
|
|
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8627 |
Funktioner
Tak(0)
|
OS X 10.12 er systemversionen, og du har 10.15 (Catalina) - altså nyere og dermed understøttet.
Hvilken bank er det, og hvor fejler det? Redigeret af lunddal - 06-Februar-2023 kl. 22:21 |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg googlede lidt og fandt ud af at opdateringerne normalt følger med Mac OS opdateringerne. Og jeg kunne checke ap store og se at alt er opdateret. Så jeg ringede til Bankens Support og han hjalp mig med at ændre et par indstillinger i Safari, og så virker det: Indstillinger - anonymitet - webstedssporing: fjern flueben. Og cookies og data fra websteder: fjern flueben
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |